پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز اصناف و بازاریان و همچنین آموزش و پرورش را دو نهاد بسیار مؤثر برای مقابله با موضوع بی‌حجابی عنوان کرد.

سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در جلسه جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه امروز شاهد افزایش روز به روز ناهنجاری هستیم، گفت: برپایی پارتی‌ها، ازدواج سفید و سگ گردانی ازجمله آسیب‌هایی است که با آن مواجه هستیم.

وی موضوع طلاق را مورد توجه قرارداد و افزود: در این موضوع نسبت ازدواج به طلاق در سال ۹۸، سه و هشت‌دهم است، این آمار در سال ۸۸ هشت بوده که رشد دو برابری را شاهد بوده‌ایم، نزدیک به ۴۰ درصد این طلاق‌ها در چند سال اولیه زندگی رخ می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز بیان كرد: در موضوع بی‌حجابی، دو نکته می‌تواند مؤثر واقع شود، یكی موضوع اصناف و بازاریان است، اگر امروز یک بانوی متدین و ایرانی بخواهد از بازار یک لباس با پوشش مناسب تهیه کند نمی‌تواند، با توجه به اینکه همه فروشگاه‌ها ناظر و اتحادیه دارند، به‌راحتی به دست آوردن لباس بی‌حجابی نشان از دست‌های پشت پرده دارد.

وی آموزش‌ و پرورش را یکی دیگر از نهادهای مؤثر در این امر دانست و تأکید کرد: سیستم آموزشی نیاز به تحول دارد، سند ۲۰۳۰ پنجره نفوذی است که متأسفانه می‌تواند قصه تلخی برای آینده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز گفت: امروز مهم‌ترین تهدید از کار افتادن كاربری‌های مساجد است، برخی مساجد به دلیل کم بودن روحانی تعطیل است، انقلاب به‌واسطه تقویت مساجد پیروز شد از این‌رو باید مساجد را تقویت کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: