گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
سردار غلامرضا سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:اجرای طرح های محرومیت زدایی درمناطق مختلف کشور درطول دوران پس ازپیروزی انقلاب اسلامی،نشان از عزم جدی مسئولان نظام برای رفع مشکلات مناطق محروم و دور افتاده و کمتر توسعه یافته،دارد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از مرکز بهداشتی روستای پایگلان در سروآباد و افتتاح همزمان ۴ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، محرومیت زدایی، کاهش فاصله بین غنی و فقیر و توسعه مناطق محروم را در کانون توجه خود قرار داد.

وی یادآور شد: دشمنان این مرز و بوم با اجرای توطئه های مختلف، جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه همواره تلاش داشتند از عمران مناطق محروم جلوگیری کنند تا جمهوری اسلامی نتواند یک الگوی موفق برای دیگر کشورها ارائه دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: با همت مردم انقلابی ، رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دشمنان در طول این چهار دهه نتوانسته اند به توطئه های شوم خود دست یابند و برخلاف خواسته آنها، ما در اغلب بخش ها موفق عمل کرده ایم.

سردار سلیمانی به ادغام جهاد سازندگی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: رهبری تدبیر کردند که بسیج سازندگی در درون سپاه شکل بگیرد تا خلا جهاد سازندگی پر شود و مناطق کمتر برخوردار از این طریق توسعه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کردستان از کانون های مورد توجه نظام است، گفت: بسترهای خوبی برای برداشتن گام به سوی توسعه در این استان و زیر ساخت های لازم در کشور وجود دارد و با وجود فشارهای دشمن، شاخص های اقتصادی روبه پیشرفت بوده و با همت مردان و زنان انقلابی، فرصت ها و منابع خوبی برای توسعه فراهم است.

آیین نمادین بهره برداری همزمان از ۴۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی، عمرانی و زیرساختی کشور روز چهارشنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سرهنگ محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مرادنیا استاندار کردستان، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولان اجرایی استان کردستان در روستای پایگلان سروآباد برگزار شد.

در سفر یک روزه سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به استان کردستان، به صورت همزمان ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه زودبازده و عام‌المنفعه که توسط بسیج سازندگی در نقاط مختلف کشور احداث شده، به بهره برداری می رسد که ۱۳۶ طرح آن مربوط به کردستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: