کد خبر: ۱۲۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
طرح ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در بازدید از مناطق محروم شهرستان جهرم افزود: بیش از ۱۵۰۰ طرح مهم برای عمران و آبادی روستاهای فارس در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی مرکز فارس، جانشین سپاه فجر استان فارس در بازدید از طرح های در حال ساخت در دهستان راهکان بخش خفر شهرستان جهرم، گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ هزار طرح در کشور تعریف شده و در دست اجرا است. 

سردار سرتیپ یدالله بوعلی افزود: از این تعداد بیش از ۲ هزار طرح مهم در استان فارس و ۵۰۰ طرح در مناطق سیل زده خوزستان است که استان فارس ماموریت انجام آن را به عهده دارد .

وی ادامه داد: حدود ۲۵۰ طرح بازسازی نیز مربوط به سیل شیراز است که انجام شده و بیش از هزار و ۲۰۰ طرح نیز در شهر‌های فارس در حال اجراست .

وی افزود: همچنین شش طرح کلان در دهستان‌های محروم راهکان بخش خفر جهرم، قشلاق در خرم بید، جوزان در  نورآباد، دژکرد در اقلید و دهستان رودبال در استهبان است که با بهره برداری از این طرح ها بالغ بر ۵۰ هزار نفر از امکانات آن بهره‌مند خواهند شد.

گام بلند سپاه فجر فارس برای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم

در ادامه این بازدید نیز مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس گفت: در دهستان راهکان ۷۳طرح با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال اجراست که تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

از جمله این طرح‌ها ساخت مدرسه، خانه عالم، کانال آبرسانی و خط انتقال آب است .

سرگرد سید مجبتی سرور زاد افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از امکانات آن بهره‌مند خواهند شد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: