چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
حجه الاسلام علیزاده در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی روستای شاپور جان:

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی که به همت حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) میانرود، در پایگاه مقاومت بسیج شهدای شاپورجان برگزار گردید ، اظهار نمودند : گاهی انسان از لحاظ روحی گرسنه هست و گرفتاری روحی دارد که اگر از سفره معنوی قرآن بهره مند شود و با قرآن مانوس شود ، مشکلاتش حل می شود و همچون نماز که وسیله ارتباط بنده با خداست قرآن نیز باعث تقرب  و ارتباط بیشتر به درگاه باری تعالی می شد. 

وی افزود:قرآن مایه آرامش است و هر کجا انسانها با قرآن مانوس بودند سرافراز شدند در دوران دفاع مقدس همین الفت با قرآن بود که رزمندگان آنطور حماسه آفریدند و به جایگاههای بالا رسیدند . پس بیایید خانه هایتان را با قرآن نورانی کنید تا شیطان رخت بربندد و خیر و برکت در زندگی هایتان زیاد شود.

وی خاطر نشان کرد : امروز دشمن می خواهد جوانان و نوجوانان را از قرآن دور کند و با اینکار ضربات مهلک فرهنگی را به جامعه جوان ما وارد کند .استکبار کشور را از لحاظ اقتصادی ، سیاسی ، اطلاعاتی و فضای مجازی مورد هجمه قرار داده که بایستی با هوشیاری ویژه  جوانان انقلابی به عنوان افسران جنگ نرم ، توطئه های آنان را  همچون همیشه با بصیرت خنثی کنند . 

امروز به برکت نظام مقدس اسلامی ، شهدا و ولایت فقیه  ، ملتهای دیگر انقلاب ما را الگو قرار دادند  چرا که ما از محرم و رمضان درس گرفتیم و به جایگاهی رسیدیم که دشمن جرات و توان حمله نظامی را ندارد و فقط به دنبال جنگ روانی هست و نباید دولت و مردم فریب دستکش مخملی استکبار را بخورند کما اینکه این رئیس جمهور آمریکا این دستکش را نیز بیرون آورده و خبیثانه روال روسای جمهور پیشین آمریکا را در پیش گرفته و الحمدلله تاکنون این جمهوری اسلامی ایران بوده که با سربلندی و صلابت باعث شکست و تحقیر آنها شده است . رهبری عزیز ، با درایت و شجاعت و تدبیر ، کشور را در دنیای پرتلاطم  امروز به ساحل امن رهنمون ساختند و ان شاء الله موفقیت نصیب محورمقاومت و امت اسلام خواهد شد و پیروزی نهایی نزدیک است .

نام:
ایمیل:
* نظر: