کد خبر: ۱۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
در ادامه خدمت رسانی به مناطق سیل زده خوزستان
گروه جهادی لارستان به مدت هشت روز در مناطق سیل زده شهرستان شوشتر بخش شعیبیه حاضر شده و پس از هشت روز فعالیت به شهرستان لارستان بازگشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ تعداد 40 نفر از جهادگران شهرستان لارستان و رهپویان وصال در مدت حضور خود در مناطق سیل زده بخش گوریه استان خوزستان 14 واحد مسکونی را تعمیر و بازسازی کردند.

مدیر مطالعات گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان فارس در خصوص عمده فعالیت های این گروه جهادی اظهار داشت: بازسازی و مرمت انجام شده توسط گروه جهادگران لارستان ، شامل موزاییک کف اتاق و سالن، تعمیر سقف، تعمیرات شیر آلات، برق کشی، لکه گیری، گچ کاری، و غیره به همراه برگزاری مراسمات فرهنگی آموزشی و مذهبی و فوق برنامه می باشد.

14 واحد مسکونی خوزستان توسط جهادگران لارستان تعمیر شد


وی با بیان اینکه این گروه جهادی علاوه بر انجام امور عمرانی توانستند با خرید و اهدای دو دستگاه کولر گازی به مبلغ 60.000.000 میلیون ریال و اهدای 24 دست البسه ورزشی و وسایل ورزشی جهت جوانان و نوجوانان روستای علیه ، موجبات خوشحالی خانواده های نیازمند در فصل تابستان فراهم آوردند افزود این گروه جهادی در آخر با برگزاری جشن بزرگ اختتامیه اردو، فرح و نشاط را برای ساکنین منطقه بوجود آوردند.

وی خاطر نشان کرد: اعزام گروه های جهادی هم چنان در دستور کار قرار دارد و در روزهای آینده سایر گروه های جهادی از استان فارس به منطقه اعزام خواهند شد.

شهرستان لارستان در 330 کیلومتری مرکز استان فارس قرار دارد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: