آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت:

به گزارش تنویر ، جمال‌الدین الوانی صبح امروز به همراه جمعی از اعضای هیئت علمی در بازدید از عملکرد تیم اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در مناطق کم‌‌برخوردار از امکانات و خدمات رفاهی در روستای ملااره منطقه فامور کازرون بازدید و از نزدیک با تعدادی از مردم و مسئولان روستا و دانشجویان بسیجی جهادگر دیدار و گفتگو کرد.

وی تشکیل بسیج در اوایل انقلاب توسط حضرت امام راحل را به‌عنوان یکی از میراث‌های ماندگار و گرانبهای ایشان عنوان و بیان کرد: همین اردوهای بابرکت جهادی با هدایت حضرت امام(ره) در صدر انقلاب و بعد از رحلت‌شان با حمایت‌های رهبر انقلاب و تلاش و همت بسیجیان به‌خوبی ادامه یافته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با بیان اینکه این دانشگاه در قالب اردوهای بسیجی می‌تواند خدمات ارزشمندی را ارائه دهد، افزود: این واحد دانشگاهی با داشتن رشته‌ها و تخصص‌های مختلف از جمله عمران، معماری، دامپزشکی و کشاورزی، مجموعه رشته‌های علوم پزشکی می‌تواند در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم نقش ارزنده‌ای داشته باشد و در راستای درمان و پیشگیری گام بردارد، نقش استادان هم در دادن مشاوره و آگاهی‌های لازم به مناطق محروم بسیار مهم و اثربخش است.

معاون فرهنگی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز با بیان اینکه اردوهای جهادی بسیار با اهمیت و ضروری است، اظهار کرد: سعی شود این ارتباطی که در اردوهای جهادی با کودکان و نوجوانان روستا برقرار می‌شود، در طول سال نیز استمرار و تداوم داشته باشد و ارتباطات قطع نشود؛ چراکه بسیار اثرگذار است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر عارف، شبکه‌سازی و کادرسازی برای انقلاب را از طریق ارتباط با نونهالان، نوجوانان و جوانان مناطق محروم مهم دانست و تأکید کرد: در اردوهای جهادی باید از طریق شناسایی افراد مستعد و توانمند در روستا، برای انقلاب و اسلام یارگیری و نیروگزینی کرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اضافه کرد: انقلاب ما برای تداوم به نیرو نیاز دارد؛ بنابراین اگر بتوانیم کودکان را از سنین پایین به‌خوبی رشد و پرورش دهیم آینده انقلاب بیمه خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون نیز با بیان اینکه اردوهای جهادی بهترین بستر برای ارتباط دانشگاه با جامعه است، تأکید کرد: باید در راستای نهادینه‌کردن حرکت‌های جهادی در دانشگاه‌ها اقدام کنیم.

محسن رحمانی مواجهه تخصی با مسائل شهرستان و حل چالش‌های اساسی را یکی از برنامه‌های بسیج دانشجویی در سال جاری دانست و بیان کرد: نسبت هرکدام از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌ها باید با نظام مسائل شناسایی شود و در بستری مانند اردوی جهادی، دانشگاه می‌تواند به نقش‌آفرینی بپردازد.

سجاد رئیسی مسئول حرکت‌های جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون نیز با بیان نقش فرماندهی استادان در جنگ نرم، گفت: استادان می‌توانند با تشویق دانشجویان به حضور در اردوی جهادی، نقش مهمی در این اردوها ایفا کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: