گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
با حضور دادیار شعبه سوم دادسرای نظام استان فارس؛
کارگاه توجیهی و پیشگیری از جرایم و تخلفات قضایی انضباطی با حضور آقای فارسی نژاد و کلیه پایوران کادر و سرباز سپاه سپیدان در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز دوشنبه مورخ 98/05/07 کارگاه توجیهی و پیشگیری از جرایم و تخلفات قضایی انضباطی با حضور آقای فارسی نژاد و کلیه پایوران کادر و سرباز سپاه سپیدان و با هدف پیشگیری و جلوگیری از جرائم و تخلفات احتمالی اعم از جعل سند؛ مواد مخدر،ضرب و جرح و...برگزار شد.

دادیار شعبه سوم دادسرای نظام استان فارس بیان داشت: هیچ سازمان و جامعه‌ای بدون نظم و انضباط یعنی سامان پذیری، آراستگی، سازمان‌دهی و هماهنگی راه به جایی نمی‌برد.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به ماموريت‌هاي سنگين نيروهاي مسلح دايره‌ي ارتكاب تخلفات و جرايم در اين نيروها نسبت به وقوع جرم در ساير سازمان‌ها از اهميت بيشتري برخوردار است زيرا تخلف و جرم در كار نيروهاي مسلح مستقيما اثر سوء مي‌گذارد.

فارسی نژاد اضافه كرد: سازمان قضايي نيروهاي مسلح حسب وظايف ذاتي خود به جرايم نيروهاي مسلح رسيدگي مي‌كند اما علاوه بر اين در راستاي اهداف و ماموريت‌هاي خود و بر اساس اصل 156 قانون اساسي با همكاري فرماندهان و مسوولان نيروهاي مسلح تحقيقاتي را پيرامون علل و انگيزه‌ي ارتكاب جرايم انجام داده است كه اين تحقيقات با استفاده از مدل جامعه پيشگيري از وقوع جرم با تبيين وضعيت حاضر و وضعيت مقبول و محوريت دو عنصر جامعيت و مشاركت همه‌جانبه انجام شده است.

فارسی نژاد افزود: بی نظمی و بی انضباطی سامان امور را در هم می ریزد و مانعی جدی در سیر به سوی اهداف تعیین شده ایجاد می کند.

وی گفت: در سیره سیاسی امیرمؤمنان علی (ع) نظم و انضباط از مهم‌ترین اصول اداره امور شمرده شده است.

فارسی نژاد تصریح کرد: ارتقاء سطح آگاهی پرسنل، پاسخ گویی به ابهاماتی که سربازان در امور خدمتی خود دارند و پیشگیری از جرائم و تخلفات که دغدغه ای همه مسئولین سپاه است.

وی پیشگیری از جرائم را خواست مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرماید:بر پیشگیری اصرار بیشتری دارم تا برخورد؛ و ما در پی پیشگیری سازنده در سطح استان هستیم.

این مسئول قضایی استان تاثیر جلسات پرسخ و پاسخ سربازان را مهم دانست و افزود: یک نیروی نظامی وقتی به قوانین آگاهی داشته باشد مرتکب جرم نمی شود و همین کارگاه ها باعث توجیه پرسنل می شود.

فارسی نژاد ادامه داد: با پیگیری های متداوم قضایی انضباطی نیروی انسانی سپاه فجر فارس و با برگزاری های کلاس های آموزش قوانین و مقررات، جرائم و تخلفات نسبت به سال های گذشته کاهش چشم گیری داشته ایم و خوشبختانه در سال جاری هیچ جرم حادی در بین سربازان اتفاق نیفتاده است.

برچسب ها: فارسی نژاد
نام:
ایمیل:
* نظر: