گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
صبح امروز صورت گرفت؛
محمد غلامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و کارمندان جمعیت هلال احمر با فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز دوشنبه مورخ 98/05/07 مهندس محمد غلامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان بهمراه پرسنل زحمتکش این نهاد با سرهنگ جعفری فرمانده جدید ناحیه دیدار نمودند.

در این دیدار سرهنگ جعفری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل هلال احمر شهرستان، بیان کرد: فعاليت هاي پرسنل اين جمعيت قابل ستايش و ارزشمند است و همواره این زحمات را با اشاره به اهميت بالاي فرهنگ نوع دوستي و خدمت رساني به خلق در باورهاي اصيل ايراني – اسلامي، یکی از زيباترين جلوه هاي اخلاق و انسانيت می توان توصیف کرد.

فرمانده سپاه شهرستان سپیدان افزود: پرسنل و اعضاي جمعيت هلال احمر به عنوان خدمتگزاران واقعي جامعه هستند همانطور که وقتی مردم در ابتدای سال جاری گرفتار سیلی مهیب شده بودند، این نیروهای خدمتگزار به یاری مردم شتافتند و با تمام وجود در جهت خدمت به هم نوعان خود تلاش و مجاهدت کردند.

غلامی رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان در این نشست صمیمی بیان داشت: سپاه پاسداران، پشتوانه ای محکم واستوار است که با نیروهایی متعهد و ولایت مدار در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی آن همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهدیدی محافظت می کند.

غلامی همچنین گزارش کاملی از خدمات و کمک های انسان دوستانه مردم و جمعیت هلال احمر شهرستان به مردم سیل زده در استان های لرستان و خوزستان بیان داشت.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: