گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
پس از انتصاب جناب سرهنگ جعفری به عنوان فرمانده سپاه سپیدان؛
پس از معارفه سرهنگ جعفری به عنوان فرمانده سپاه سپیدان، دکتر مصلی نژاد مسئول بسیج اساتید شهرستان در دفتر فرماندهی حضور یافته و ضمن تبریک انتصاب ایشان گزارشی از فعالیت‌های سازمان بسیج استان ارائه نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، صبح امروز دکتر احمد مصلی نژاد مسئول بسیج اساتید شهرستان و مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان با حضور در دفتر فرماندهی ناحیه با سرهنگ احمد جعفری دیدار نمودند.

دکتر مصلی نژاد در حاشیه این دیدار گفت: از انتخاب شایسته و بجای جناب سرهنگ جعفری بسیار خرسندم و تقارن انتخاب ایشان را در این ایام به فال نیک می گیرم.

مسئول بسیج اساتید شهرستان سپیدان بیان داشت: خدمات ارزنده سپاه بر کسی پوشیده نیست و نقش مهم سپاه پاسداران در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست. این مجموعه قدرتمند از ابتدای پیروزی انقلاب نقش استراتژیک و مهمی در سازندگی و حراست از امنیت کشور را ایفا کرده است. وی متعهد و ارزشی بودن سپاه پاسداران را دلیل اصلی مشارکت و حرکت جهادی آن در توسعه پایدار کشور دانست. 

دکتر مصلی نژاد بیان داشت: شاخصه انقلاب ما شاخصه‌ فرهنگی است و سرسلسله این شاخصه حوزه و دانشگاه است و امروز انتقال فرهنگ در دانشگاه نسبت به حوزه پررنگ‌تر شده است و تحولات فرهنگی اجتماعی و سیاسی از دانشگاه سرمنشاء می‌گیرد لذا قلب تپنده دانشگاه ها هم بسیج اساتید و بسیج دانشجویی است و با توجه به اینکه بار اصلی و موتور پیشران بسیج اساتید است لذا مواظب باشیم پشت بسیج را خالی نکنیم. ذات سپاه نظامی و دستوری است و نمی توان به تحولات در دانشگاه و در مسائل فرهنگی و اجتماعی تسری داد.

در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده بسیج سپاه شهرستان سپیدان گفت: انتظار ما از دانشگاه آزاد اسلامی همکاری با بسیج دانشجویی در بحث مسائل فرهنگی و اعتقادی دانشجویان و راه اندازی گروه های جهادی بسیج دانشجویی می باشد و بسیج  اساتید و هیئت علمی دانشگاه در بحث طرح تحول محلات آسیب پذیر شهرستان با پایگاههای محلات ما همکاری داشته باشند.

جعفری، با توجه به هدف های دانشگاه آزاد اسلامی،که همان ارتقاء سطح علمی،فرهنگی جامعه بویژه نسل جوان است دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی را سنگر عظیم تعهد برای ایجاد و گسترش جوانان مومن به جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از دانشجویان خصوصاً رشته های مرتبط با موقعیت شهرستان که همان بحث کشاورزی می باشد از طریق رونق وایجاد گلخانه ها وتاسی از فرمایش رهبری که امسال را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند جامه ی عمل بپوشانیم.

سرهنگ جعفری با تشکر از زحمات و همکاری صادقانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه دکتر شیخ موحد رئیس واحد برای همکاری با سپاه و بسیج دانشجویی در زمینه امور فرهنگی و برگزاری اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد: شما اساتید دانشگاه به عنوان سفیران بسیج و سپاه و مدعی العلوم جامعه هستید و درباره مسایل و برنامه‌های فرهنگی- مذهبی در دانشگاه باید بستر کار فراهم شود و عفاف و حجاب باید در دانشگاه نهادینه شود. چون شان و افتخار و مورد تکریم قرار گرفتن این مجموعه در جامعه به برکت معنویت اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: