آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
  به گزارش تنویر ، سروان پاسدار موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه کازرون در جلسه ی همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی «ره» با گروه های جهادی در دفتر رئیس کمیته امداد ابتدا با بیان برنامه های سپاه در زمینه اردوهای جهادی اقدام به ارائه گزارشاتی نمود و توضیحات لازم را شرح داد و از کمیته امداد تقاضای کمک های لازم را به گروه های جهادی کرد.

سهرابی مسئول کمیته امداد شهرستان کازرون  ضمن تشکر از گروه های جهادی شهرستان گفت: ما در کمیته امداد خودمان را نسبت به بقیه دستگاه ها نزدیک تر به سپاه می دانیم و خودمان را از سپاه میدانیم ، چون اهداف ما همان اهداف گروه های جهادی سپاه یعنی محرومیت زدایی هست.

این مقام مسئول درادامه افزود: ما با سپاه فراتر از تفاهم همکاری میکنیم.

در ادامه سروان پاسدار کاظمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین «ع» با تشکر از کمیته امداد به بیان برنامه های گروه جهادی این حوزه که هفته آینده در روستای حسن آباد ساختمان صورت می پذیرد پرداخت .

و در ادامه افزود : ما در زمینه های فرهنگی ، عمرانی ، ورزشی ، تعمیر لوازم خانگی ، جوشکاری ، نصب اسپیلت و... خدمات رسانی انجام میدهیم و از کمیته امداد تقاضای کمک در عرصه هایی که خدمات به خانواده های تحت پوشش ارائه میشود را داریم.

در ادامه مصوب شد که عرصه های خدمت رسانی توسط کمیته امداد مشخص شود و تسهیلاتی کمکی به خانواده هایی که خدمت رسانی به آنها صورت میگیرد جهت تأمین بخشی از مصالح واریز شود و دهیاری روستا قول های مساعدی جهت کمک به این اردوی جهادی داد و سپاه نیز که برگزار کننده این اردوی جهادی میباشد.

درپایان تفاهم نامه ای میان ناحیه سپاه کازرون و کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان جهت همکاری در اردوهای جهادی مورد امضا قرار گرفت./

نام:
ایمیل:
* نظر: