کد خبر: ۱۲۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
ادامه کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان
طی هفته جاری سردار بوعلی به همراه مسئولین بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از مناطق سیل زده خوزستان و عملکرد گروه های جهادی اعزامی به منطقه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی سپاه فجر فارس: در جریان سیل فروردین ماه و تخریب منازل هم وطنان خوزستانی، اعزام گروه های جهادی جهت کمک رسانی از چندی پیش آغاز شد. که عمده عملکرد این گروه ها در زمینه تعمیرات و احداث بناهای آسیب دیده می باشد. 

این گروه ها در غالب اردوهای تابستانه به مردمان خونگرم خوزستانی کمک رسانی می کنند و طبق برنامه ریزی مدیر اردوهای جهادی گروه های جهادی یکی پس از دیگری به منطقه اعزام می شوند.


سردار بوعلی در هفته جاری ضمن حضور در منطقه شعیبیه و بازدید از فعالیت های انجام گرفته در جمع نیروهای جهادگر استان فارس در مناطق سیل زده بیان کرد: عملکرد استان فارس در سیل اخیر کشور در مناطق سیل زده قابل ستایش می باشد.


وی افزود: از ابتدای بروز سیل، سپاه فجر استان فارس با کمک های نقدی و غیر نقدی، اعزام گروه های مهندسی، اعزام گروه های جهادی و استفاده از ماشین آلات مهندسی در کنار مردم آسیب دیده بوده است. 

  

جانشین فرماندهی سپاه فجر بیان کرد: بسیجیان استان فارس در چهار منطقه سیل زده کشور حضور فعال و موثر داشته اند، که در سه منطقه قبل کار خود را به نحو احسن به پایان رسانده و اکنون در بخش شعیبیه مشغول به خدمت رسانی می باشند.


وی خاطرنشان کرد: در صورتیکه بنیاد مسکن موانع موجود را برطرف کند بزودی مراحل اجرای عملیات ساخت منازل نیز  توسط جهادگران متخصص آغاز می شود و در اسرع وقت به اتمام می رسد. 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: