گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
صبح امروز صورت گرفت؛
اعضای شورای کانون بازنشستگان و بسیج پیشکسوتان سپاه سپیدان با فرمانده جدید سپاه شهرستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، اعضای شورای کانون بازنشستگان و بسیج پیشکسوتان سپاه سپیدان با فرمانده جدید سپاه شهرستان دیدار کردند و انتصاب وی را بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان تبریک گفتند.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه سپیدان در این دیدار اظهار کرد: بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند

سرهنگ جعفری بیان داشت: در پاسداری از اسلام و انقلاب بازنشستگی معنا ندارد و مفهومی ندارد.

فرمانده سپاه سپیدان گفت: بازنشستگان گنجینه ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و بایستی امروز این تجارب را در اختیار نیروهای جدید قرار دهند.

جعفری با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر بازنشستگان با مجموعه شاغل سپاه خاطرنشان کرد؛ بهره مندی شاغلین و پرسنل جدید از تجارب ارزنده پیشکسوتان تنها با ارتباط مستمر و مداوم آنها با سپاه امکان پذیر است.

ایشان با بیان اینکه نباید نسبت به نظام و انقلاب ساکت و آرام باشیم باید دغدغه انقلاب داشته باشیم؛ گفتند: هر کسی در این مملکت اسلامی خطایی کند پای نظام و انقلاب نوشته و می شود پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه می توانند تجارب خود را برای پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی در اختیار نسل امروز قرار بدهند.

فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه انتظار رهبر انقلاب از سپاه و بسیج تربیت انسان مومن و انقلاب است افزود: ما برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در جهان یار می خواهیم و بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیج باید به میدان بیاد و انسان های مومن و صالح تربیت کند.

در ادامه آقایان طالبی گنجه ای و امینی به نمایندگی از کانون بازنشستگان و بسیج پیشکسوتان سپاه سپیدان به بیان مشکلات، نقطه نظرها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: