کد خبر: ۱۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در یادواره شهدای شهر صدرا گفت: امنیت،آرامش و آسایش جامعه به برکت رشادت های شهدا می باشد.
سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی  فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله(ص)شیراز در یادواره شهدای صدرا ضمن خیر مقدم  به همه حاضرین خصوصا خانواده معظم و معزز شهدا  و سخنران مراسم دکتر محمد باقر قالیباف از برپا کنندگان مراسم یادواره شهدا در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام صدرا تشکر نمود.

وی افزود:دکتر محمد باقر قالیباف از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرد روزهای سخت و  مدیر موفقی می باشد که در طول مسئولیت های متعدد در کشور علی رغم موانع و مشکلات خوش درخشیده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز یادآور شد: شهدا دوباره ما را دور هم جمع کردنند و این خصلت شهدا وحدت، همدلی و انسجام می باشد که در یادواره های شهدا همه دور هم جمع شویم.


وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در اهمیت برگزاری یادواره های شهدای می فرماید:زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید به کسانی که تدارک چنین مراسماتی را فراهم می نمایند درود گفت.

سرهنگ بنائی خاطر نشان کرد: امنیت،آرامش و آسایش امروز جامعه به برکت رشادت های شهدا و استقامت و پایداری خانواده های شهدا و رهبری امام گونه حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری می باشد.

وی در پایان تصریح کرد:گره کار جامعه و مشکلات امروز جامعه  مدیریت جهادی و انقلابی است و باید همه برای رفع مشکلات برای مردم شریف و خون داده انقلاب اسلامی تلاش نمائیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: