جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۴:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س جهرم
به مناسبت سالروز پیوند آسمانی امام علی ع و حضرت زهرا س، مراسم نمادین ازدواج 25 زوج جوان، در سالن اجتماعات شهید عبدالرضا مصلی نژاد، با حضور خواهران بسیجی پایگاههای مقاومت شهر جهرم، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی امام علی ع و حضرت زهرا س، مراسم نمادین ازدواج 25 زوج جوان، در سالن اجتماعات شهید عبدارضا مصلی نژاد، با حضور خواهران بسیجی پایگاههای مقاومت شهر جهرم، برگزار شد.

سرکار خانم جباریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س شهر جهرم، در حاشیه برگزاری آن مراسم، اظهار داشت: این برنامه با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج و همچنین گرامیداشت روز اول ماه ذی الحجه، برگزار شد.

وی در ادامه با بیان تاثیرگذاری برنامه های شاد و مفرح در چهارچوب دین و ارزشهای دینی و اخلاقی، بر شادابی روحیه خانواده ها، برنامه هایی را که به بهانه شادی و نشاط جامعه در زمان حال ترویج می کنند که هیچ سنخیتی با جامعه ی دینی ما ندارد و به نوعی رواج لااوبالی گری است را، مضموم دانست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س شهر جهرم، ضمن یادآوری فعالیت پرشور خواهران بسیجی در گشت های امر به معروف و تذکر لسانی، افزود: مراسم گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی امام علی ع و حضرت فاطمه زهرا س، با سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای خطبه عقد یک زوج جوان جهرمی همراه بود.

خانم جباریان در پایان ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران این برنامه گفت: در پایان نیز با تقدیم هدیه ای، از زوج های جوان شرکت کننده در این برنامه، تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: