کد خبر: ۱۲۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
دیدار از خانواده شهید شاخص کارگری
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستعضین به همراه فرمانده هان سپاه و بسیج از خانواده شهید سید احمد هاشمی شهید شاخص کارگری بازید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستعضین، سردار رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام، سرهنگ محمدی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر و تعدادی از فرمانده هان بسیج و سپاه با خانواده شهید سید احمد هاشمی، شهید شاخص کارگری دیدار و گفت وگو کردند.

 حاج سید عبدالله هاشمی پدر شهید سید احمد هاشمی ضمن خیر مقدم به فرماندهان بسیج و سپاه به بیان خاطرات شهید پرداخت و گفت: سید احمد شور و اشتیاق زیادی برای اعزام به جبهه حق علیه باطل داشت و این شور و اشتیاق در آن سن باعث شده بود تا همه ما به او افتخار کنیم.

مادر شهید سید احمد هاشمی نیز از صفات حسنه او از جمله احترام به والدین و حضور فعال و مستمر در مساجد و هئیت های مذهبی نکاتی را بیان کردند.

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید سید احمد هاشمی، از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید عزیز و سلامتی برای خانواده بزرگوار آن را خواستار شد.

سردار سلیمانی بعد از شنیدن مشکلاتی که این خانواده با آن درگیرهستند، قول پیگیری این مسائل و مشکلات تا مرتفع شدن آن در کوتاه ترین زمان را دادند وبا تقدیم لوح تقدیر به پدر شهید از ایشان تجلیل بعمل آورد.

شهید سید احمد هاشمی فرزند سید عبدالله متولد سال1345 در محله فاطمیه شهر بوشهر دیده به جهان گشود، وی تا دوم راهنمایی ادامه تحصیل داد و سپس با عنایت به وضعیت ضعیف اقتصادی خانواده به حرفه شریف کارگری جهت کمک به خانواده مشغول به کار شد. سید احمد در سال 1360 به جبهه اعزام شد و در جنگهای نامنظم شهید چمران به فرماندهی شهید علیرضا ماهینی حضور یافت، شهید در تاریخ دوم فروردین 1361 در منطقه زعند شوش شهد شیرین شهادت را نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

 روحش شاد و یادش گرامی

انتهای پیام/

عکسها : 

نام:
ایمیل:
* نظر: