کد خبر: ۱۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
دکتر رعیتی فرد :
علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی و پایگاه های این سازمان در کارخانجات بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، جلسه ای با حضور دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل صنایع، کارفرمایان و کارآفرینان استان آذربایجان شرقی در محل سالن جلسات سپاه استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیران کارخانجات و مراکز کار و تولید استان آذربایجان شرقی به موضوعاتی همچون مشکلات کارخانجات و موانع پیش روی تولید استان پرداختند.

 دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: سپاه و بسیج در جنگ اقتصادی در کنار صنعت می باشد تا بر مشکلات موجود فائق گردیم.

ایشان در ادامه اشاره ای به تاریخ انقلاب و برگزاری اولین انتخابات که منجر به حاکمیت مردم سالاری دینی گردید داشت و افزود: دشمن برای شکست انقلاب و حاکمیت مردم سالاری دینی جنگ هشت ساله را به ایران تحمیل نمود، در آن زمان صنایع کشور حتی توانمندی تولید سیم خاردار را هم نداشتند، اما امروز با استفاده از ظرفیت های مردمی و توانمندی جوانان در صنعت نظامی از کشور اول جهان هستیم.

وی گفت: دشمن به دلیل شکست و ناامیدی از اقدام نظامی به بحث تحریم و آغاز جنگ اقتصادی گسترده روی آورده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور دلیل عدم توفیق چشمگیر درحوزه های اقتصادی را نبود روحیه جهادی و عدم درک شرایط جنگ اقتصادی در بین برخی از مدیران دانست و گفت: تعطیلی هر واحدی تولیدی و صنعتی به معنای از دست دادن یک سنگر و خاکریز می باشد که فرو ریختن هر سنگر منجر به از بین رفتن امید و فرو ریختن اعتماد در بین مردم میگردد.

رعیتی فرد اشاره ای هم به تبلیغات دشمنان در فضای مجازی داشت که سعی دارند این فرهنگ را غالب کنند که شما  فقیر هستید و توانمندی ندارید و افزود: اگر در این حوزه کمر همت نبندیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهایمان قرار ندهیم شکست خواهیم خورد و تلخی این شکست به این دلیل بیشتر خواهد بود که ما ظرفیت مقابله با دشمن را داشتیم ولی استفاده نکردیم.

 

ایشان در ادامه افزود: مهمترین راه مقابله با دشمنان استفاده از ظرفیت های مردمی می باشد که بسیج می تواند با شناسایی این ظرفیت ها یاور جهادگران عرصه جبهه اقتصادی باشد تا پیروزی نهایی و خنثی سازی توطه های دشمنان محقق گردد، برای این کار باید به روحیه جهادی که عامل حرکت و تلاش و تفکر می باشد برگردیم تا دشمنان را مأیوس کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به شعار سال "رونق تولید" گفت: برای تحقق رونق تولید بایستی بروکراسی های ادارای و قوانین زائد که عامل کندی حرکت در تولید میباشد  کاهش پیدا کند تا این دغدغه ها، جهادگران عرصه تولید را خسته و مأیوس ننماید، این قوانین و برکراسی های زائد از سیاست های مزدوران داخلی دشمن در ادارات مرتبط می باشد.

 

رعیتی فرد در ادامه افزود: روحیه جهادی مقدم بر ژست های دروغین می باشد و اگرایمان به توان تولید داخلی و تلاش شبانه روزی و تفکر صحیح و به دور از سناریوهای راهبردی دشمنان نباشد حتما و قطعا وابسته خواهیم بود.

 

ایشان همچنین ضمن تقدیر و تشکر ازکمک های صنایع استان در مسأله کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر کشورگفت: امداد و نجات، کمک های مردمی و گروههای جهادی عامل اصلی جلوگیری از ایجاد بحران در مناطق سیل زده بود و این موضوع یکی از موفقیت های سپاه و بسیج می باشد که به واسطه بروز سیل در برخی از شهر ها 25 استان درگیر امداد رسانی و کمک بودند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پایان گفت : امروز در مناطق سیل زده، 75 هزار واحد مسکونی نیاز به بازسازی و 171 هزار واحد نیاز به تعمیرات دارد که انشا الله سپاه و بسیج در طرح همبستگی ملی با استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و سایرظرفیت ها مشکلات مناطق سیل زده را حل و فصل نماید.

انتهای پیام/

عکسها : 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: