کد خبر: ۱۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشوراز کارخانه ذوب آهن اصفهان
دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشوراز کارخانه ذوب آهن اصفهان بازدید و با مدیران این کارخانه گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، دکتر علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن حضور در کارخانه ذوب آهن اصفهان با مهندس یزدی زاده مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت وگو نمود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان ذوب آهن گفت: من با شرایط فعلی ذوب آهن اصفهان و تلاش های وافر مهندس یزدی زاده در طی تصدی مدیر عاملی این شرکت آشنا بوده و از پتانسیل بالای بسیجی و ایثارگری کارکنان آن نیز خبر دارم و خوشحال هستم که این شرکت از گذشته تا کنون کارنامه درخشانی در جهت پشتیبانی از دفاع مقدس و انجام مسئولیت های اجتماعی خود دارد.

رعیتی فرد  افزود: ما در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به فکر تقویت واحد های تولیدی، رونق تولید، افزایش اشتغال و گام نهادن به سوی خودکفایی بیشتر هستیم و تعطیلی و ضعف هر واحد تولیدی را در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی هستیم به مٍثابه از دست دادن یک خاکریز می دانیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تشکر از زحمات مهندس یزدی زاده در امر تولید و حمایت از اقدامات بسیج شرکت گفت، ذوب آهن اصفهان باید تجربیات فنی و تولیدی خود را در اختیار دیگر واحدهای تولیدی استان و کشور قرار دهد تا شاهد رشد و شکوفایی در عرصه های مختلف تولیدی باشیم.

در این دیدار که سرهنگ مهرابی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه اصفهان و سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لنجان و چند تن از مدیران و فرمانده بسیج ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند، مهندس یزدی زاده با اشاره به جایگاه ایثارگری و خدمات ارزشمند پولادمردان خط اول جبهه صنعت در دوران دفاع مقدس یادآورشد: حضور 14 هزار رزمنده ،تقدیم 286 شهید والامقام ،86آزاده و بیش از 1400 جانباز، از جمله افتخارات این شرکت در دوران دفاع مقدس است.

مهندس یزدی زاده در ادامه افزود: علیرغم ظرفیت های بالای ایثارگری ذوب آهن و نقش آن در تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز جبهه ها، در حال حاضر در حق این شرکت جفا شده است به گونه ای که طی سال های قبل معادن مربوطه ازذوب آهن جدا شده و اکنون این شرکت با کمبود شدید مواد اولیه به خصوص سنگ آهن مواجه است، با تامین مواد اولیه مورد نیاز میزان تولید ذوب آهن به 4 میلیون تن خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت ذوب آهن در ادامه تصریح کرد: دشمن در صدد ایجاد بحران اجتماعی از طریق تضعیف واحد های تولیدی و صنعتی در جامعه است ، بنابراین با تامین مواد اولیه کافی برای شرکت هایی مانند ذوب آهن اصفهان ضمن تولید بر اساس ظرفیت اسمی، زمینه های اشتغال بیشتری هم در جامعه فراهم می شود.

انتهای پیام/

 

عکسها : 

نام:
ایمیل:
* نظر: