آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۳
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: امروز نفوذ معنوی انقلاب اسلامی را در سراسر منطقه و جهان به وضوح مشاهده می کنیم و تفکر سپاه و بسیج به الگوی ملت های منطقه برای مبارزه و مقاومت تبدیل شده است.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سپاه را اساسی ترین مانع برای رسیدن به اهدافشان می دانند، گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی و جوهرۀ وجودی این نهاد نیز " معنویت " است بر همین مبنا تلاش اصلی دشمنان نیز برای کمرنگ کردن فرهنگ پاسداری ساماندهی شده است. 

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مولفه های " خود مراقبتی و حراست از هویت پاسداری " برای پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فرماندهان سپاه نیز باید با تقسیم منابع و زمان بر اساس برنامه ریزی هدفمند و سپس نظارت بصورت دائمی از رده ها و نیروها مراقبت کنند و از حُسن اجرای برنامه ها و ماموریت ها اظمینان حاصل پیدا کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مبنای حرکت سپاه " شرع و قانون " است، گفت: " تقوا " لازمه و پیش شرط اصلی برای حضور و پایداری در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است و حرکت کلی سپاه نیز در دیدارهای سالانه همواره مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بر دو محور تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی متمرکز شده است، گفت: در مقابله با دشمن دو راه حل بیشتر وجود ندارد یا باید قدرتمند و قوی باشیم و یا باید اراده دشمن را بپذیریم.

سردار غیاثی ادامه داد: راهبرد رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) راهبرد مقاومت و دستیابی به قدرت بازدارندگی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز یکی از ارکان اساسی اقتدار کشور و قدرت بازدارندگی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور برای پاسخ به تهدیدات آمادگی کامل دارند، گفت: آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه در سطح بسیار عالی است و گُواه آن پاسخ های روشن و مقتدرانه به دشمنان در روزهای اخیر است که اخبار آن را دیده و شنیده اید.

فرمانده سپاه فجر افزود: اگر اعمال ما از روی اخلاص باشد خداوند متعال حتما ما را یاری می کند همانطور که دست عنایت الهی در در موارد اخیر مشاهده شد و نیروهای سپاه در مقابله با دشمن و انجام ماموریت خود به موفقیت های بزرگی دست یافتند.

وی با بیان اینکه مفهوم قدرت را باید با تاثیراتش تحلیل کنیم، گفت: امروز نفوذ معنوی انقلاب اسلامی را در سراسر منطقه و جهان به وضوح مشاهده می کنیم و تفکر سپاه و بسیج به الگوی ملت های منطقه برای مبارزه و مقاومت تبدیل شده است، آمریکا توان مدیریت انرژی را ندارد، نمی تواند امنیت شرکایش را در منطقه و جهان تامین کند و حتی امنیت جامعه آمریکا نیز بصورت روزافزون در حال تنزل است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه باید لحظه به لحظۀ فرصت پاسداری را قدر بدانیم خطاب به فرماندهان رده ها و پاسداران استان فارس، گفت: بسیج محل رویش های انقلاب اسلامی است و قادر به حل همه مشکلات است، امکانات ما نیز متعلق به مردم است و برای اینکه شرمنده شهدا نشویم لازم است تمرکز برنامه ها و فعالیت ها را به مسئله خدمت رسانی به مردم  معطوف کنیم و با انسجام هدفمند و همه جانبه در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

به گزارش تنویر، در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار سعید کوشکی تجلیل و سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی بعنوان معاون هماهنگ کننده سپاه فجر معرفی شد و همچنین از زحمات سرهنگ پاسدار قاسم علیپور در سِمَتِ معاون اجرایی تجلیل و وی بعنوان مدیر پشتیبانی عمومی سپاه فجر استان فارس معرفی شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: