کد خبر: ۱۲۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
نمایشگاه صنایع دستی
نمایشگاه صنایع دستی و خانگی بانوان توانمند بسیجی به همت حوزه مقاومت بسیج ام البنین س با حضور مسئولین محترم شهرستان جهرم در بخش کردیان در محل حوزه مقاومت بسیج ام البنین برپا شد .

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی استان فارس: نمایشگاه صنایع دستی خانگی بانوان بسیجی بخش کردیان در حوزه مقاومت بسیج ام البنین س از شنبه دوازدهم مرداد ماه افتتاح شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه و معرفی صنایع‌دستی است.

سرکار خانم صادقی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین س بخش کردیان، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی بانوان بسیجی بخش کردیان با رویکرد توانمند سازی ایشان، با همکاری بخشداری و مدیریت سرکار خانم سامانی، از دوازدهم لغات هجدهم مرداد ماه، آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

نهمین نمایشگاه صنایع دستی بانوان توانمند بخش کردیان افتتاح شد

 وی با بیان زحمات و ساعات کار فراوانی که بانوان در ایجاد این صنایع دستی متحمل می شوند، گفت: از مسئولین حمایت همه جانبه اعم از اعطای وام، مکان امن عرضه محصولات را خواستاریم.

سرکار خانم سحر سامانی قطب آبادی، مدیر برگزاری این نمایشگاه صنایع دستی خانگی، نیز در گفتگو با تنویر، از برپایی و استقبال این نمایشگاه ها در صورت مساعدت مسئولین از کارآفرینان در تمام نقاط شهرستان خبر داد و افزود: می توان با شرط حمایت مسئولین امر، کار آفرینی و اشتغالزایی را در بنگاه های زودبازده خانگی به ثمر نشاند.

                                                                           نهمین نمایشگاه صنایع دستی بانوان توانمند بخش کردیان افتتاح شد

محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل رشته هاي صنايع دستي، محصولات اقتصاد مقاومتی، خرما( رنگینک، حلوا خرمایی) ، زيورآلات و وسایل تزئینی می باشد .تولید کنندگاه این نمایشگاه ضمن تشکر از حمایت های بسیج سازندگی عمده مشکلات خود را نبود کانال و بازار فروش، عدم حمایت کافی مسئولین و گرانی مواد اولیه عنوان کردند.

لازم به ذکر است ساعت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 7 ال 21 میباشد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: