گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
پیام تبریک؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان 17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در پیامی سالروز گرامیداشت روز خبرنگار را به زحمتکشان و سرداران قلم تبریک گفت.

در متن پیام سرهنگ احمد جعفری چنین آمده است؛

به نام خداوند بخشنده و مهربان

"ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ"

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

ویژگی حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است.

در مقابل، سخن چینی، بدگویی و به جان هم انداختن مردمان، از ویژگی های نکوهیده ای است که هر انسان عاقلی از آن ها بیزاری می جوید.

پس چه نیکوست که صاحبان بنگاه های خبری و نیز خود خبرنگاران، همواره به دنبال واقعیت باشند و از جنجال آفرینی و بد کردن مردم با هم بپرهیزند.

ذوق و استعداد یکی از مهم ترین ویژگی های خبرنگار، داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری است، بر این اساس، کسی باید وارد عرصه جذّاب و در عین حال پر مخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد ذاتی، از هنر واژه گزینی، شمّ خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه و دقیق نیز برخوردار باشد و با پرهیز از احساسات، بکوشد رویدادها را همان طور که اتفاق افتاده منتشر کند، نه آن طور که خود می خواسته اتفاق بیفتد.

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، و از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه مطبوعات، رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی و فعال در عرصه های مختلف خبری مسئلت دارم.

با تقدیم احترام

سرهنگ پاسدار احمد جعفری
نام:
ایمیل:
* نظر: