جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۳:۲۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
در پی موفقیت دانش آموزان لارستانی در کنکور سراسری ۹۸
در پی موفقیت دانش آموزان لارستانی در کنکور سراسری98، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با صدور پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،در پی کسب رتبه‌های اول و پنجم آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها سال ۱۳۹۸ در رشته علوم انسانی توسط دانش‌آموزان  لارستانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با صدور پیامی، این موفقیت را تبریک گفت.
متن پیام سرگرد پاسدار امیر جاهدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتح قله های بلند علم و دانش و کسب افتخارات بزرگ علمی از خصیصه ها و ویژگی های جوانان هوشمند و مستعد خطه ی عالم خیز لارستان بزرگ است.

پذیرفته شدن افتخارآمیز توسط دانش آموزان نخبه ی شهرستان لارستان در آزمون سراسری سال98 به ویژه سرکار خانم فاطمه شب خیز و جناب آقای علی حاجیان، موجبات مباهات و سربلندی جامعه علمی شهرستان و مردم لارستان را فراهم آورد و به همگان نشان داد که محرومیت آشکار نمی تواند مانع بروز استعدادهای پنهان این منطقه باشد و به راستی که این جوانان برومند و هوشمند با پشتکار و تلاش قابل ستایش خود واژه "ما می توانیم" را به خوبی معنا بخشیدند.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی و تبریک این موفقیت غرورانگیز و ارزشمند خدمت این عزیزان، خانواده محترمشان، دست اندرکاران آموزش و پرورش شهرستان لارستان علی الخصوص مدیران و معلمان مدارس، امیدوارم با توکل به درگاه ایزد سبحان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان سرگرد پاسدار امیر جاهدی


نام:
ایمیل:
* نظر: