شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
جلسه هماهنگی گروه جهادی و مسئولین محلی با حضور فرمانده سپاه مهر، جانشین فرمانده سپاه شوشتر، بخشدار، دهیار و معتمدین محلی در روستای خماس برگزار شد.

به گزارش تنویر نشست صمیمی و جلسه هماهنگی گروه جهادی سردار شهید محمد کشتکار 15 مرداد ماه با حضور فرمانده سپاه مهر، جانشین فرمانده سپاه شوشتر، بخشدار، دهیار و معتمدین محلی در خانه شهید عاصی چعب روستای خماس برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر سپاه و بسیج را مولود انقلاب دانست و دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاورد های آن را از وظایف ذاتی این دو نهاد برشمرد و بیان داشت: ما در راستای ماموریت ذاتی خود برای خدمت رسانی حاضر شدیم تا با حضور مردم بتوانیم اتفاق خوبی در این منطقه رقم بزنیم.

وی ادامه داد: مردم پشتیبان شما هستند، اگر آسیب دیدید، آسیب مادی است و جبران خواهد شد و باید وحدت رویه ای بین مسئولین، مردم ، سپاه شهرستان مهر و سایر گروه های جهادی شهرستان ها که به این مناطق اعزام می شوند ایجاد شود تا بتوانند خدمات ارائه دهند.

این مقام مسئول با توجه به مشکل قطعی آب در روستای عیله1 و خماس تصریح کرد: اولین نیاز گروه جهادی جهت انجام فعالیت های خود آب است، اطراف این دو روستا را آب گرفته ولی آب برای شروع کار نیست، بسیاری از منازل زمینه آماده برای فعالیت دارند اما جهت شروع کار آب وجود ندارند.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان صحبت های خود با توجه به اهمیت مسجد، نماز جماعت و کارهای فرهنگی آماده نشدن مسجد روستای خماس را بعنوان مشکل بزرگ این روستا برشمرد و بیان داشت: باید مطالبه گری کنید تا این مشکل حل شود، مسئولین و مردم باید دست به دست هم بدهند تا مسئله ی مسجد روستا به سرانجام برسد، این در شأن مردم نیست که صدای اذان در روستا بلند نشود و نمازجماعت برپا نشود.


نام:
ایمیل:
* نظر: