گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان گفت: با حرکت جهادی و با بهره گیری از ظرفیت های منطقه برای اجرای طرح اعتلای بسیج طبق اولویت در سپیدان تلاش خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ جعفری فرمانده سپاه سپیدان در گفتگو با تنویر گفت: با همکاری سایر اقشار و بسیجیان حوزه های مقاومت هشت طرح اعتلای بسیج را در سپیدان با پشتکار و تلاش بیشتر دنبال خواهیم کرد.


وی طرح شهید حججی، طرح شهید بهنام محمدی، طرح جهاد سلامت، طرح مقابله با آسیب های اجتماعی، طرح صندوق های قرض الحسنه، طرح اردوهای جهادی، طرح بسیج همگام با کشاورز و طرح گشت های محله محور را از هشت طرح اجرایی در سپیدان عنوان کرد.

 

 احمد جعفری با اشاره اینکه برنامه های سابق بسیج به صورت مستمر در طول سال دنبال می شود، بیان کرد: در کنار فعالیت های سابق در سال جاری طرح اعتلای بسیج در قالب هشت برنامه کلان در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته این برنامه ها عملیاتی می شود.

فرمانده بسیج سپاه سپیدان ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های طرح اعتلای بسیج در شهرستان که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، طرح گشت محلات است که در سال جاری این مهم به عنوان یکی از برنامه های اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: طرح گشت محلات بسیج به صورت شبانه روزی برگزار می شود و هدف اصلی آن نیز تلاش در راستای تامین امنیت بهتر برای مردم به ویژه در ساعات شب است.

سرهنگ جعفری یکی دیگر از برنامه های طرح اعتلاء بسیج را سازندگی و محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: این طرح نیز در گذشته وجود داشت ولی در برنامه های جدید با رویکرد تازه در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین اظهار کرد که به دنبال طرح اعتلای بسیج هسته های جهادی در کلیه روستاهای سپیدان تشکیل می شود و محرومیت زدایی، مردم یاری و پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اولویت کاری اقدامات بسیج شهرستان سپیدان خواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: