آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:
حجت‌الاسلام مصطفوی با بیان اینکه پیامبران الگو‌های خبرنگاران هستند گفت: پیشینه عمر خبرنگاری، به درازای عمر بشریت است.
 حجت‌الاسلام‌ ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در آئین بزرگداشت مقام خبرنگار که در سالن احتماعات این ناحیه برگزار شد، پیشینه عمر خبرنگاری، به درازای عمر بشریت دانست و گفت: پیامبران در طول تاریخ خبرنگار و خبررسان پیام خداوند بوده و بهترین الگو برای خبرنگاران هستند

وی همچنین امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) الگوهای كار خبرنگاری دانست و گفت: در جریان انقلاب اسلامی نیز رسانه‌ی مسجد و منبر باعث پیروزی انقلاب شدند و مراجع از طریق اطلاع‌رسانی به وسیله خطابه توانستند به اهداف خود دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز‌ ویژگی‌های دیگر كار خبرنگاری را داشتن صداقت، آزادگی، طمع نداشتن، جسارت و شجاعت دانست و گفت:‌ خبرنگاران پل ارتباط میان مردم و حاكمیت هستند

مصطفوی با تأكید بر اینكه خبرنگار باید كنجكاو و پرسشگر باشد، از رفتار برخی از مسئولان در برخورد با خبرنگاران و عدم پاسخگویی به آنان ابراز تأسف كرد.

وی تأكید كرد: خبرنگار باید تیزبین، نكته‌سنج و سریع، خلاق، مسئولیت‌پذیر، فروتن و پایبند به اخلاق و اخلاق‌محور باشد و هدف برای او وسیله را توجیه نكند و هم در كسب خبر و هم انعكاس آن امانتدار باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز‌ در ادامه با اشاره به ایام پیشرو و عید قربان و عرفه گفت: این دهه یكی از دهه‌های پربركت و رحمت الهی است كه خداوند در قرآن كریم نیز بدان اشاره كرده است.

مصطفوی یكی از مهم‌ترین روزهای دهه اول ذی‌الحجه را روز عرفه برشمرد و گفت: این روز فضیلت بسیاری دارد به طوری كه در روایت‌ها آمده است اگر كسی نتوانست از شب قدر استفاده كند، می‌تواند از روز عرفه برای كسب فیوضات الهی و رحمت و بركت خداوند بهره جوید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز‌ روز عرفه را روز نیایش، شناخت و ارتباط با خدا، ریزش گناهان و كسب رحمت و كرامات خداوند و همچنین روز گدایی به درگاه خداوند دانست و گفت: حتی كودكان و نوزادان نیز از این روز بهره‌مند می‌شوند.



نام:
ایمیل:
* نظر: