کد خبر: ۱۲۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
بازدید از کارخانجات استان فارس
دکتر علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: : باید با همفکری و همکاری کلیه تشکل ها جلوی خصوصی سازی کارخانجات به روشی که باعث تعطیلی کارخانه ها می شود را گرفت.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، دکتر علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از مراکز کار و تولید و کارخانجات استان فارس بازدید کرد.

 رعیتی فرد در بازدید از خانه کارگر استان فارس گفت: باید با همفکری و همکاری کلیه تشکل های عرصه کار و تولید جلوی خصوصی سازی کارخانجات به روشی که باعث تعطیلی کارخانه ها می شود را گرفت و کارخانجات را به انسان های اهل سپرد که قصد تولید دارند نه اینکه چشم طمع به فروش زمین کارخانجات دارند و یا اصلا توان مدیریت یک کارخانه را هم ندارند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بازدید از شرکت شیرین دارو که در زمینه تولید داروهای گیاهی فعالیت می کند گفت: ایران معدن گیاهان دارویی است که متاسفانه به صورت خام فروشی صادر میشود و اگر فرآوری شود ارزش افزوده آن از نفت هم خیلی بیشتر می شود و می تواند تحولی در اقتصاد کشور بوجود آورد.

رعیتی فرد گفت: همانطور که با کارشناسان این امر صحبت کرده ایم، بطور مثال ظرفیت ارزآوری " شیرین بیان " که هم اکنون45 میلیون دلار در سال است، قابلیت این را دارد که تا چند میلیارد دلار نیز افزایش یابد.

وی گفت: تاکنون در کشور در هرکجا که تحریم بوده ایم کارشناسان و متخصصان بومی خودمان مشکلات خط تولید را برطرف کرده اند، همانطور که مقام معظم رهبری در روز کارگر فرمودند، اگر ما تحریم نبودیم چه بسا در برخی حوزه ها به این پیشرفت ها دست پیدا نمی کردیم، تحریم با همه بدیهایی که دارد فرصت هایی نیز ایجاد کرده است و به قول سردار پرافتخارمان حاج قاسم سلیمانی در چالشها و تنگناهایی که دشمن برای ما بوجود می آورد، فرصتهایی است که در شرایط عادی نیست.

ایشان در ادامه افزود: امیدواریم شرکت هایی مثل شیرین دارو، در حوزه داروهایی که کشور به آن نیاز دارد وارد شوند و نیازمندی های کشور را در این شرایط جنگ اقتصادی برطرف کرده و باری را از دوش کشور و مردم عزیزمان بردارند.

رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همرا رؤسای دانشگاه صنعتی وشهید باهنر شیراز و چند تن از اساتید این دانشگاه ها از شرکت  پتک شیراز نیز بازدید کردند.

در این بازدید مهندس قریشی، فرمانده پایگاه بسیج شرکت پتک شیراز، کار آفرین و صنعتگر استان که از نقاشان وعکاسان دوران جنگ تحمیلی نیز بوده، یکی از آثار برجسته خود را به دکتر رعیتی فرد اهداء نمود.

انتهای پیام/

عکسها : 
برچسب ها:
نام:
ایمیل:
* نظر: