گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
افتتاح پروژه های بزرگ محرومیت زدایی؛
افتتاح پروژه های بزرگ محرومیت زدایی نهاد امامت جمعه شهرستان سپیدان با حضور استاندار فارس، آیت الله ملک حسینی و مسئولان استانی و کشوری صورت پذیرفت. این مراسم که با دعوت و به میزبانی نهاد امامت جمعه شهرستان سپیدان صورت پذیرفت ۴۰ منزل محرومین موسوم به خانه عزت، ۲ مسجد و ۳ خانه عالم با هزینه ای بالغ بر سی میلیارد ریال که توسط این نهاد طی دوسال ساخته شده است افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از آدینه سپیدان، پروژه های بزرگ محرومیت زدایی نهاد امامت جمعه شهرستان سپیدان با حضور دکتر رحیمی استاندار فارس، آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، برخی از مدیران کل استانی و خیرین سهیم در این پروژه ها افتتاح گردید.

 این مراسم که با دعوت و به میزبانی نهاد امامت جمعه شهرستان سپیدان صورت پذیرفت ۴۰ منزل محرومین موسوم به خانه عزت، ۲ مسجد و ۳ خانه عالم با هزینه ای بالغ بر سی میلیارد ریال که توسط این نهاد طی دوسال ساخته شده است افتتاح گردید.

حجت الاسلام موسوی انور ضمن تبریک بمناسبت دهه امامت و ولایت و خیر مقدم استاندار، آیت الله ملک حسینی، مسئولان و سایر مدعوین گفت: در احداث این پروژه ها ضمن مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گروه های جهادی حسن این کار ورود خیرین به این عرصه بود که زیربنای مورد نظر جهت احداث منازل را ۷۵ متر مربع در نظر گرفتیم.

 وی افزود: بعد از سخنرانی حضرت آقا در سال ۹۴ مبنی بر محرومیت زدایی با تشکیل کمیته محرومیت زدایی قدم در این عرصه نهادیم و با توجه به اینکه عشایر شهرستان سپیدان که تقریبا بیشترین جمعیت عشایر را در شهرستان داشتیم در بحث خدماتی که می بایست در اختیارشان می بود محروم بودند که در همان سال با حضور خیرین و سرکشی در بین عشایر منطقه مشکل سرویس های بهداشتی، حمام و آبشخورها با کمک و مساعدت خیرین حل گردید.

 شایان ذکر است در این طرح کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه در ساخت ۱۹ منزل و هر منزل هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال مشارکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت و مهندسی منازل مشارکت و همراهی داشته اند.

 در پایان از مدیران کشوری، مدیران کل استانی و شهرستانی که با این نهاد همکاری و مشارکت داشته اند و همچنین از خیرین سهیم در این پروژه ها و برخی از نیروهای جهادی که در این طرح فعالیت داشته بودند با اهداء لوح سپاسی تجلیل و از زحمات آنان تقدیر به عمل آمد.

لازم بذکر میباشد از برادران پاسدار میثم حسنی مسئول بسیج سازندگی سپاه سپیدان، ابوطالب اله یاری مسئول بسیج دانشجویی و سرگروه جهادی منتظران ظهور و آقای مراد گودرزی که این چند سال در تمامی اردوهای جهادی نقش غیر قابل انکار و سازنده ای داشتند، تقدیر و تشکر ویژه بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: