گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
یک ماه پس از انتصاب سرهنگ جعفری؛
یک ماه بعداز مراسم معارفه سرهنگ جعفری به فرماندهی سپاه سپیدان نخستین دیدار عام پایوران و هم اندیشی عمومی با ایشان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز پنج شنبه مورخ 98/05/24 و پس از یک ماه از انتصاب جناب سرهنگ احمد جعفری به فرماندهی سپاه سپیدان نخستین دیدار عام و هم اندیشی پایوران ناحیه با فرمانده جوان برگزار شد.

در این دیدار صمیمی بعد از قرائت زیارت عاشورا و مولودی خوانی بمناسبت دهه امامت و ولایت توسط برادر پاسدار موسی اسفندیاری ابتدای برنامه سرهنگ جعفری چند دقیقه ای را راجع به اهداف و راهبرد سپاله در طول خدممتشان در سپاه سپیدان صحبت نمودند سپس پایوران حدود 2 ساعت راجع به مسائل و مشکلات سپاه در حوزه های مقاومت، مقر ناحیه، معاونت های مربوطه و پیشنهادات سازنده خود جهت پیشرفت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان ارائه نمودند.

نکته قابل توجه در این دیدار صمیمیت و خوشرویی فرمانده با پرسنل ناحیه بود که همگی به اتفاق نظر این چنین برنامه هایی را جرقه مثبتی جهت وحدت بیشتر پایوران و پیشرفت ناحیه دانستند.

در خاتمه سرهنگ جعفری به جمع بندی صحبت های پایوران پرداخت و ضمن بررسی مورد به مورد پیشنهادات پایوران، جو صمیمی سپاه سپیدان را علیرغم تبلیغات سوء و غلط، فوق العاده مثبت و صمیمی ارزیابی نمودند و خروجی برنامه را بسیار مفید و راهگشا دانستند.

لازم بذکر میباشد بسیاری از ایده ها و برنامه های ابتکاری توسط سرهنگ احمد جعفری نیز ارائه گردید که همگی با پیشنهادات ایشان جهت عملیاتی نمودن این برنامه ها نظر مثبت داشتند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: