گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
به مناسبت دهه امات و ولایت؛
به مناسبت دهه امات و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم جمعی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در نماز جمعه این هفته این شهرستان شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان و جمعی از پاسداران و بسیجیان به مناسبت دهه امات و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم در نماز جمعه شهرستان سپیدان شرکت کردند.

امام جمعه موقت شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه سوم شعبان ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وروز پاسدار را به تمامی پاسداران جان برکف ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: امام حسین (ع) بزرگ پاسدار دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی است.

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه محترم شهرستان سپیدان در خطبه اول خود بیان داشت: عید غدیر عید بشارت و تزکیه و عید تثبیت ولایت و امامت است.

ایشان در اهمیت عید غدیر و روز غدیر به بیان حدیثی از امام رضا(ع) پرداختند.

امام رضا (ع) می فرمایند که ارزش روز غدیر به اندازه ی روزی است که آدم خلق شد و ملائکه به او سجده کردند و کسانی که آن را نپذیرفتند ابلیس صفت هستند. 

موسوی انور بیان داشتند: اصل اتفاق غدیر قابل انکار نیست و بر اساس اسناد و مدارک موجود همه به اتفاق آن را تأیید می کنند. یکی از شبهاتی که در مورد غدیر وجود دارد این است که آیا این اتفاق موجب از بین رفتن وحدت مسلمانان نمی شود؟

چهار پاسخ برای شبهات غدیر وجود دارد :

۱. خداوند در قرآن داستان های بسیاری را مطرح کرده تا خوانندگان قرآن در طول تاریخ از این داستان ها عبرت گرفته و از تجربیات شخصیت های داستان بهره ببرند. اگر موضوع غدیر امروز مطرح نمی شد، پاسخ بسیاری از سؤالات ما بدون منبع می ماند. پس این امر موجب محکم شدن و استوار شدن مفاهیم نزد ما انسان ها است. 

۲. غدیر روز تثبیت اصل امامت است و فقط منحصر به امامت امام علی (ع) نیست. بلکه امامت امام مهدی (عج) نیز با واقعه ی غدیر استوار می شود. اگر غدیر را درک نکنیم و نشناسیم انتظار برای ما بی معنا خواهد شد. 

۳. روشنگری و شفافیت یکی دیگر از رموز این اتفاق است. امروزه کتاب های بسیاری علیه شیعیان نوشته شده است و احیا کردن اتفاق غدیر می تواند برای نسل های جدید روشنگری به همراه داشته باشد تا راه را گم نکنند. 

پیروان امامت باید با انجام وظایف خود و عمل به دستورات امام، در این مسیر حرکت کنند و از غدیر دفاع نمایند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: