آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش تنویر،صبح امروز سرهنگ پاسدار شهرام  افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با دادستان این شهرستان دیدار کرد.

افشاریان در این دیدار ضمن بیان خوش‌آمدگویی به دادستان جدید کازرون اظهار داشت: مجموعه سپاه قطع به یقین بیشترین تعامل با مجموعه قضایی به ویژه دادستانی را خواهد داشت.

 

وی گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو مجموعه مردمی و انقلابی در کنار دادستانی و دادگستری خواهندبود تا در زمینه عدالت‌گستری بیشترین خدمات به جامعه ارایه شود.

 

در بحث مبارزه با فساد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای خواهیم داشت و نتیجه آن را به  دادستانی ارائه خواهیم داد.

 

برنامه‌هایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز داشته ایم که در ادارات بخشی از آن را اجرا کرده‌ایم. قطعا این اجرای فریضه مهم مانع از بروز فساد و جرم در فضای جامعه خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام انصاری، دادستان جدید کازرون نیز گفت: یک عمر بسیجی بودم و افتخار میکنم از این سوابق، امیدوارم ان‌شاءالله تا آخر بسیجی بمانیم.

 

پیشگیری از جرم، حقوق عامه، منابع طبیعی  و ده‌ها موضوع دیگر از مباحثی است که دادستانی باید دایما پیگیری کند.برای اجراى به موقع و موفق این وظایف به کمک نیاز داریم.

 

بکارگیری تدبیر در برخورد با مباحث مختلف و همراهی با مردم و داشتن روحیه عطوفت بهترین وظیفه است. البته بایستی با مجرمان با اقتدار برخورد صورت گیرد.

 

در رابطه با برخورد با مفاسد درون دستگاه‌ها از جمله مجموعه قضایی، اقدام فوری خواهیم داشت.

نفوذ درون دستگاهی افراد، دلالی، رشوه و فساد موارد بسیار مهمی است که در برنامه برخورد سریع و به موقع ما خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: