گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
طی پیامی صورت گرفت؛
سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه شهرستان سپیدان طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، سرهنگ دوم پاسدار احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شهرستان تبریک گفت.

در این پیام امده است:

بسمه تعالی

آغاز هفته دولت فرصتی مغتنم برای معرفی دستاورد‌ها و خدمات دولت خدمتگزار در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف شهرستان است.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "رونق تولید" نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند .

در شرایط کنونی کشور لازم است با کار و تلاش بی وقفه و با برنامه ریزی؛ پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا را به پیش برده و امید بخشی را در بین مردم افزایش دهیم. انشااله همچنان شاهد روند خدمت رسانی به مردم شریف و شایسته شهرستان سپیدان باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، این هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه‌های مختلف به ویژه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان سپیدان تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

سرهنگ دوم پاسدار         احمد جعفری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: