گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
توسط بسیجیان حوزه شهید فهمیده سپاه سپیدان صورت گرفت:
دانش آموزان بسیجی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سپاه سپیدان در قالب اردوی جهادی هفت روزه طرح هجرت به رنگ آمیزی مدارس در دهستان کمهر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، دانش آموزان بسیجی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سپاه سپیدان در قالب اردوی جهادی هفت روزه طرح هجرت به رنگ آمیزی مدارس دانش، کاظمیه و شهدای دهستان کمهر پرداختند.

سروان پاسدار حامد ماندنی فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سپاه سپیدان در حاشیه این اردوی جهادی اظهار کرد: بسیج دانش آموزی در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت با حضور 30 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه به مدت هفت روز در مدارس دهستان کمهر به تعمیر، نقاشی و مرمت و نوسازی خواهند پرداخت.


حامد ماندنی بیان داشت: اردوی جهادی دانش آموزان بسیجی مقطع اول و دوم متوسطه حوزه دانش آموزی با همکاری بسیج سازندگی ناحیه، آموزش و پرورش شهرستان و  شورای اسلامی دهستان کمهر در مدارس این روستا برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اردو‌های جهادی را محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و بهبود کیفیت مدارس در راستای آبادانی کشور آن هم با تقویت روحیه‌ جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در بسیجیان است.

فرمانده حوزه شهید فهمیده سپاه سپیدان گفت: چندین سال است که با لبیک بسیجیان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر سازندگی و خدمات رسانی، اردوهای جهادی تشکیل شده که با آموزش تئوری و سپس انجام مرمت و زیباسازی مدارس، در این حرکت فرهنگی جهادی نقش آفرینی می کنند.

بسیجیان بارها نشان داده اند که جان برکفان ولی فقیه هستند و جزء اولین اقشارند که به رهبری لبیک گفته و قدم در میدان می گذارند لذا در این امر حوزه دانش آموزی سپاه سپیدان نیز اردوهای جهادی خود را درقالب رنگ آمیزی مدارس شهرستان آغاز کرده  است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: