آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: عاشورا تا قیامت استمرار دارد و باید از این ایام درس " آزادگی، تن به ذلت ندادن، مرعوب دشمن نشدن" بگیریم.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه مسئول هیئت رزمندگان استان فراس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه "مباهله" نماد تمایز بین حق و باطل و شاخص روشنگری است، گفت: پیامبر (ص) در این روز عزیزترین عزیزان خود را به میدان آوردند و امام حسین (علیه السلام) نیز به تأسی از ایشان عزیزترین عزیزان خود را در عاشورا به میدان آوردند تا شاخص روشنگری را برای تمام نسل ها باقی بگذارند.

وی با بیان اینکه در موضوع هیئات مذهبی " مردم، روحانیت و مداحان " سه عنصر اصلی هستند و هرکدام تکالیف مشخص دارند، گفت: در قالب برگزاری هیئات عزادری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) باید به مسئله واجبات دینی توجه کنیم، دست مظلومان را بگیریم و احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را مدنظر قرار دهیم.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه هیئات حسینی یک بستر تربیت کننده انقلابی و انسان ساز است، گفت: هیئات مذهبی باید مبدا تحول و تعالی جامعه اسلامی و جلسات عزاداری نیز جلسات معرفت افزایی و درس آموز باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و مناسبت اربعین حسینی، گفت: عاشورا تا قیامت استمرار دارد و باید از این ایام درس " آزادگی، تن به ذلت ندادن، مرعوب دشمن نشدن" بگیریم.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه امروز شاخص حسینی بودن تبعیت از ولی فقیه است، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پرچمدار مکتب حسینی است و ایشان منکر را دشمنان حاکمیت الهی و معروف را حفظ حاکمیت الهی معرفی می کنند که ما نیز باید در ذیل این دو نکته مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  تلاش کنیم.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: هیئات مذهبی استان فارس رفع خلاءها در موضوعاتی نظیر محتوا، تربیت مداحان در تراز انقلاب اسلامی و همگرایی خواص و مداحان را مدنظر قرار دهند.

به گزارش تنویر، در اين مراسم از زحمات لطف‌الله حقيقی تجلیل و سعيد كوشكي به عنوان مسئول جديد هيئت رزمندگان استان فارس معرفی شد.
برچسب ها: 121801
نام:
ایمیل:
* نظر: