گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
پیام تبریک؛
سرهنگ پاسدار احمد جعفری به مناسبت 25 ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان به مناسبت 25 ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خانواده در اسلام بهترین جایگاه و موقعیت برای زندگی، تربیت و بالندگی نسل آینده جامعه است که ریشه در تعالیم دینی و غنای فرهنگی ما دارد.

خانواده به عنوان مهمترین و مقدس‌ترین نهاد اجتماعی می‌تواند مبنای توسعه انسانی در جامعه باشد، توسعه‌ای که زیربنای توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور است.

بی‌شک زیباترین جلوه خانواده در فرهنگ ایرانی و آموزه‌های دینی، نقش تربیت در بنیان خانواده تکریم و حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع است.

بنا به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا : 
 
" اگر در محیط بازنشستگی شور و امید و علاقه به کار و شوق به مفید بودن و رضایت‌مندی وجود داشته باشد، مستقیماً اثر آن منعکس می‌شود روی شاغل؛ شاغل همان بازنشسته است. " 

با تبریک و تهنیت روز خانواده که سالروز نزول آیه مبارکه "هل اتی" که زیباترین وجه اسناد مقدس‌ترین خانواده در نظام آفرینش است، و اینک روز گرامیداشت کسانی است که در هر چین از صورت مبارکشان ده‌ها حدیث از مقاومت و فداکاری نهفته است، افرادی که با امکانات بسیار محدودتر از آنچه که ما اکنون در اختیار داریم، تمامی سعی و تلاش خود را به کار بستند تا با انجام صادقانه مسئولیت‌ها، نیرویی بهتر با اقتدارتر و زیباتر به ما بسپارند، باشد که ما نیز بر شکوه و اقتدار آن افزوده و این امانت را چنان‌که رسم زمانه است سر افرازتر از گذشته و همیشه به آیندگان برسانیم. 

وجود مسئولین محترم در کانون‌های بازنشستگی نیروهای مسلح که رسیدگی به امور پیشکسوتان و خدمت‌رسانی به آنان را افتخار می‌دانند به طور قطع اثر مستقیم در روحیه و رضایت‌مندی کارکنان شاغل و بازنشسته خواهد داشت. 
 
در مقام حق‌شناسی و امتنان قلبی، فرا رسیدن روز تکریم بازنشستگان گرانقدر را به همه سربازان فداکار که بدون چشم‌داشت و با گذشتی ستودنی، پاسداری از میهن اسلامی را با جان و دل به انجام رسانده‌اند و همچنان غیرتمندانه در این مسیر فرهنگ‌سازی می‌کنند و همه آن‌هایی که در مسیر خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز پیشگام هستند تبریک عرض می‌نمایم. 
 
امید دارم با توکل به خدا و عنایت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهبری‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، شاهد بالندگی و توفیقات بیشتر و سلامتی و سرزندگی همه پیشکسوتان ارجمند و همچنین ادامه دهندگان راه آن‌ها یعنی همه کارکنان غیور نیروهای مسلح در مسیر اعتلا و شکوفایی در خدمت به اسـلام عزیز و میهن اسـلامی باشیم. 

سرهنگ دوم پاسدار          احمد جعفری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: