آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد:
سردار غیاثی گفت: برآوردها نشان می دهد صدا و سیمای فارس رضایت عوام و خواص را در استان کسب کرده و سلایق مختلف به اقتضای نیازشان از تولیدات رسانه ملی استفاده می کنند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و حجت الاسلام محمد حاجی مسئول نمایندگی ولی فقیه به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر با مهندس سید تقی سهرابی رئیس صدا و سیمای مرکز فارس دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه کسب عنوان برتر برترین های مراکز توسط صدا و سیمای استان فارس را به کارکنان این نهاد انقلابی تبریک می گوییم، گفت: از اینکه جمعی از جوانان انقلابی استان فارس موفقیت خود را در عرصه رسانه تکرار کردند بسیار خرسندیم و این موفقیت نتیجه " تفکر بسیجی و کار جهادی " مجموعه صدا و سیمای استان فارس است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما نفوذ معنوی خود را در افکار عمومی خارج از کشور نیز نشان داده است، گفت: برآوردها نشان می دهد صدا و سیمای فارس رضایت عوام و خواص را در استان کسب کرده و سلایق مختلف به اقتضای نیازشان از تولیدات رسانه ملی استفاده می کنند.

سردار غیاثی با اشاره به اهمیت " موضوع سیگنال رسانی به نقاط دورافتاده "، گفت: صدا و سیما با محدودیت ها و تحریم های مربوط به تجهیزات فنی مواجه است اما در سال های اخیر تلاش های بسیار خوبی در زمینه سیگنال رسانی مشاهده کرده ایم و شاهد بوده ایم صدا و سیما شور و نشاط را در مناطق محروم استان فارس احیا کرده که این ها همه حاصل برنامه ریزی هدفمند و نظارت مدیران این سازمان است.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری صدا و سیمای فارس و سپاه و بسیج استان در سطح بسیار خوبی است، گفت: این دو نهاد انقلابی در برنامه های مختلف حامی یکدیگرند و این ارتباط معنادار و عملکرد خوب نهادهای انقلابی موجب نگرانی شدید دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه آثار مثبت تلاش های صدا و سیما را در برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در شیراز و استان فارس شاهد بوده ایم، گفت:  تبیین زوایای مختلف مسائل استان فارس برای مردم، بصیرت افزایی و تولید برنامه ها در شان مردم مومن و انقلابی فارس ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) مورد توجه مدیران رسانه ملی در استان فارس قرار بگیرد.

حجت الاسلام حاجی زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه صدا و سیما نقش موثری در مقابله با توطئه های فرهنگی ایفا می کند، گفت: ترویج روحیه انقلابی در جامعه و تولید برنامه های فاخر با توجه به نیازهای مخاطبان نوجوان و جوان همواره باید در دستورکار برنامه سازان رسانه ملی قرار داشته باشد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: