آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار شهرام  افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به مناسبت هفته دولت با  فرماندار این  شهرستان دیدار نمودند .

افشاریان در این دیدار اظهار داشت: در این یک سال در مسئولیت دکتر دهقان فرماندار محترم اقدامات موثرتری راشاهد بوده ایم .آن توصیه ویژه ای که مقام معظم رهبری بارها ی بار  نسبت به دولت های مختلف داشتند  بحث ارتباط با مردم ودستگیری وکمک به محرومین و مستضعفین و در یک کلام مردمی بودن مسئولین بود. که بحمدالله در مدیریت ایشان این امر مشهود بود.

در ادامه افشاریان افزود : با مباحثی که در یک سال گذشته در این شهرستان اتفاق افتاد خصوصاً تقسیمات کشوری ، دشمن به زعم باطل خود قصد ضربه زدن به پیکره انقلابی این شهرستان داشت که با توفیقات الهی و با تدابیر خوبی که  در شورای تامین  با هدایت فرماندار محترم انجام گرفت باعث شد که تمامی ترفندهای دشمن برای ادامه آن حوادث تلخ خنثی و نقش بر آب شود که  آرامش خوب و مطلوبی را شاهد بودیم  .

ایشان در ادامه افزود: مقوله  امنیت از همه مباحث مهمتر و موثرتر است وجا داردبه نمایندگی از مجموعه بزرگ  سپاه و بسیج تبریک  ویژه ای نسبت به آقای دهقان که خودشان از بسیجیان خوش سابقه هستند داشته باشیم وما خودرا در کنار مردم بوده و از مسئولینی که اقدامات موثری را برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش می کنند حمایت می کنیم واین امر فقط با وحدت مسئولین در کنار مردم میسر خواهد شد و قطع به یقین  راه کار و مسیر را مقام  معظم رهبری همواره برای مسئولین مشخص نموده  و در دیدار اخیر معظم‌له با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به دو مقوله مهم اصلی اقتصاد و فرهنگ اشاره نمودند که ماهم باید با تلاش های فراوان  در سایه  تعاملات درست و حسابی اهداف و منویات مقام معظم رهبری در سطح شهرستان را جامعه عمل بپوشانیم  

وی در پایان بیان داشت : ما بابت اقدامات و هماهنگی‌هایی که مسئولین شهرستان علی الخصوص فرماندار محترم در راستای فعالیت های اجتماعی به خصوص اردوهای جهادی داشتند تشکر می کنیم .

 در ادامه فرماندار محترم ضمن عرض خوش آمد گویی به فرمانده محترم  سپاه ،  هفته دولت در واقع  هفته نظا م می باشد و نمی شود بین دولت و نظام تفاوت قائل شد.

وی افزود: اگر  عملکرد دولت قوی  باشد سربلندی نظام را در پی خواهد داشت و هر وقت ضعیف باشد نظام زیر سوال رفته است بنده این اعتقاد را دارم که هر جا در هر جامعه ای تفکر بسیج حاکم گردد آن جامعه جامعه پیشرفته می باشد امیدوارم در هر جا و هر جامعه ای که خدمت میکنیم تفکر بسیجی را حاکم  کنیم و ترویج کننده تفکر بسیجی به معنای واقعی خودش باشیم و ما هم باید در شعار و عمل بسیجی باشیم و بسیجی عمل کنیم از خداوند متعال خواستاریم که در شعار وعمل بسیجی باقی بمانیم  که الحمدالله مجموعه بسیج و سپاه باعث آبروی نظام می باشد

ما هفته دولت را به دو هفته تبدیل کردیم  هفته اول مدیران را به ۱۰ گروه تقسیم و به میان مردم فرستادیم  تا مشکلات مردم را انتقال و گزارش دهند. در هفته دوم بعد از هفته دولت  سرگروه ها را دعوت می‌کنیم تا گزارشی از مشکلات مردم ارائه نمایند و بعد از بررسی مشکلات تا حدود زیادی مشکلات مردم برطرف نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: