گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
با اجرای برنامه های متنوعی صورت گرفت:
فراخوانی گردان های بیت المقدس، با هدف بالا بردن توان رزمی بسیجیان در پادگان شهید اعتمادی دالین برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز فراخوانی 12 ساعته گردان های بیت المقدس سپاه سپیدان با هدف بالا بردن توان رزمی بسیجیان در پادگان شهید اعتمادی دالین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان درباره فراخوانی گردان بیت المقدس این شهرستان اظهار داشت: مرحله آمادگی جسمانی و میدان تیر گردان الی بیت المقدس، با حضور بسیجیان این گردان متشکل از کلیه بسیجیان گردان های بیت المقدس حوزه های ثارالله، خاتم الانبیاء، امام مهدی(عج)، صاحب الزمان(عج) و محمد رسول الله(ص) در منطقه نظامی پادگان شهید اعتمادی دالین سپیدان به مدت 12 ساعت برگزار شد.


وی هدف از برگزاری این رزمایش را ، بالا بردن توان رزم بسیجیان در ماموریت های محوله عنوان کرد و افزود: بسیج همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و با اقتدار تمام برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن، هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سپیدان اظهار داشت : در اين فراخوانی سازماندهی، تمرین و فراخوانی گردان بیت المقدس، ایجاد روحیه شور و نشاط و ارتقای سطح توانمندی مجموعه بسیج از مهمترین اهداف شاخص برنامه های اجرایی فراخوانی بود.

سرهنگ صالحی مسئول عملیات سپاه ناحیه سپیدان در گفتگو با تنویر نیز بیان داشت:حفظ انسجام و بالا بردن توان رزمی و آمادگی جسمانی گردان بیت المقدس از دیگر مولفه های مهم برگزاری اين فراخوان میباشد.


فیض الله صالحی بیان داشت: در این مرحله از فراخوان ضمن تقویت آمادگی جسمانی بسیجیان ، رزم شب شبانه، آموزش های اسلحه شناسی به صورت تخصصی از جمله سلاح های RPG۷ ، قناسه ، کلت کمری و کلاشینکف توسط اساتید مربوطه برگزار گردید.

وی به اجرای برنامه های جانبی فرهنگی در قالب آموزش دهی به بسیجیان برای مبارزه با جنگ نرم دشمن در این فراخوان اشاره کرد و گفت: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء و مراسم معنوی زیارت عاشورا و کلاس های بصیرت افزایی و نشست روشنگری از جمله برنامه های فرهنگی است که در این فراخوان به نحو احسن اجرا شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: