گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
پیام قدردانی؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان از حضور حماسی و پرشور بسیجیان در فراخوان گردان های بیت المقدس تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان با تبریک و تهنیت به تمامی بسیجیان حاضر در فراخوانی گردان های بیت المقدس گفت: پیرو منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت حفظ آمادگی نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برنامه ها، فراخوانی ها و رزمایش های بیت المقدس بسیجیان سپاه سپیدان طبق سین و دستورالعمل ابلاغی در محورهای مختلف و با اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت اجرا شد.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری افزود: بسیجیان با اقتدار و تمام توان در این فراخوانی که طی یک روز برگزار شد شرکت کردند و با این حضور گسترده و منسجم خویش به فرمان فرمانده معظم کل قوا در خصوص افزایش آمادگی دفاعی لبیک گفتند.

جعفری در پایان ضمن خسته نباشید و خداقوت خدمت تمامی معاونتها، قسمت ها، فرماندهان حوزه ها و گردانهاي بيت المقدس، مسئولین کانونها و ارکان و دسته گردان ها از تمام یبسیجیان به جهت اینکه 1 روز وقت خود را در اختیار سپاه سپیدان گذاشتند و ماموریت خالصانه خود در اجرای فراخوان را به اتمام رساندند تقدیر و تشکر کرد.

لازم بذکر میباشد رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه سپیدان طی ماه های آتی با حضور پرشور بسیجیان در منطقه پادگان شهید اعتمادی دالین شهرستان سپیدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: