کد خبر: ۱۲۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس خبر داد:
شکرالله مسکویی، جشنواره ملی جهادگران را عرصه بروز و ظهور توانمندی ها و دستاوردهای خانواده بزرگ گروه های جهادی دانست.

شکرالله مسکویی مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس، از انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران از نهم شهریورماه خبر داد و گفت: جشنواره ملی جهادگران، عرصه بروز و ظهور توانمندی ها و دستاوردهای خانواده بزرگ گروه های جهادی است.

انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران از نهم شهریورماه

به گفته وی، جشنواره ملی جهادگران در نظر دارد تا با بهره گیری از نظرات ارزنده کارشناسان، صاحبنظران و فعالین حرکت های جهادی و همچنین با همکاری پژوهشکده های علمی و تخصصی مرتبط با حوزه محرومیت زدایی هر ساله بتواند با رویکردی جدید و با نگاهی نو موضوعات مرتبط با حرکت های جهادی و مناطق محروم کشور را به اشتراک بگذارد و در نتیجه گامی بلند در مسیر توسعه کمی و کیفی گروه های جهادی بردارد.


مسکویی اظهار داشت: جشنواره ملی جهادگران هر ساله با هدف شناسایی و الگوسازی از گروه ‏ها و ایده ‏های برتر از یک سو و همچنین ترویج و گفتمان سازی در راستای تعمیق‌بخشی فعالیت ها و استفاده از دانش روز در حوزه جهادی و مسائل مناطق محروم از سوی دیگر برگزار می‏گردد.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: به همین منظور فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران از نهم شهریورماه در دوبخش تخصصی و هنری آغاز به کار کرده و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس festival.jahadgaran.org مراجعه نمایند.

                                                            انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران از نهم شهریورماه

وی گفت: از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی بصورت کاملا علمی و تخصصی، تقدیر به عمل آمده و در اختتامیه جشنواره‌ی ملی با حضور مسئولین و مقامات کشوری و به منظور تجلیل از برگزیدگان، جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

مسکویی افزود: از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی دعوت به عمل می‌آید با ارسال آثار خود در بخش تخصصی در قالب طرح، ایده و تجربه و در بخش هنری در قالب عکس، مستند و نماهنگ در جشنواره سوم مشارکت نمایند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: