کد خبر: ۱۲۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
گزارش تصویری:
نشست مجمع عالی بسیج استان فارس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور و اعضا این مجمع در شیراز برگزار گردید. در حاشیه این مراسم برخی از تولیدات علمی و فناوری های نو استان هم به نمایش در آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شیراز:
همایش مجمع عالی بسیج استان فارس که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان و مدیرانسردار سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش مجمع عالی بسیج استان فارس که با حضور مسئولان و مدیران استانی در پادگان امام حسین(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه همه ما می دانیم که ملت ایران قدرتمندانه، با افتخار و عظمت پنجمین دهه هیات پر برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس را آغاز کرده است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز برای دوره جدید انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم را صادر کرده اند.

وی افزود: هنگامی که گفته می شود نظام مقدس اسلامی دومین گام را قدرتمندانه آغاز کرده کاملاً آشکار است، قدرت دارای ابعادی از جمله فرهنگی، سیاسی، علمی، فناوری و اقتصادی است، ما در بعد سیاسی ملتی قدرتمند در دنیا هستیم.

استان فارس یک ایران خلاصه شده است و همه استعداد ها، باور ها و همبستگی ها در این استان وجود دارد/ بسیج بیش از گذشته باید به سازمان یافتگی توجه کند

رئیس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه مردم سالاری ملت ایران یک الگوی برتر در دنیا محسوب می شود، تصریح کرد: ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود 40 انتخابات را برگزار کرده است، و نظام سیاسی ما برخوردار از قانون و رهبری ولایت فقیه است.

وی  با بیان اینکه طراز سیاسی ملت ایران و بعد سیاسی قدرت ملت ایران یک بعد بسیار قابل اعتنا است و دنیا نمی توانند به راختی از کنار آن بگذرند، خاطرنشان کرد: مولفه های قدرت تنها مولفه های قابل محاسبه نیست، یک مولفه های معنوی و نرم را نیز باید در نظر بگیریم، به لحاظ محاسبات مادی، در قدرت نرم در کشور برتر هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برای برداشتن یک گام جدید، برتر بودن در بعد نرم بسیار موثر است، ابراز داشت: از لحاظ فرهنگی نیز ملت ایران بی نظیر است، تمام شواهد در این بُعد وجود دارد که ملت ایران یک ملت قوی و مستحکم است.

فرمانده سازمان بسیج کشور توجه به آسیب ها و تهدید های فرهنگی را ضروری و لازم دانست و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین نیز خود از نشانه های تولید قدرت فرهنگی است.

وی اضافه کرد: حضور در مناسبت ها و صحنه هایی مانند سیل اخیر که لازم است ملت در کنار یکدیگر باشد،و مهربانی و سخاوت مردم بسیار مهم و ارزشمند است که در کشور های دیگر اینگونه نیست.

استان فارس یک ایران خلاصه شده است و همه استعداد ها، باور ها و همبستگی ها در این استان وجود دارد/ بسیج بیش از گذشته باید به سازمان یافتگی توجه کند

 وی به قدرت های علمی و فناوری نظام مقدس اسلامی نیز اشاره کرد و بیان داشت: ما در این بخش نیز پیشرفت چشمگیری داشته ایم، در بعد اقتصادی نیز تمام مولفه های لازم و تمام زیر ساخت ها را در درون کشور برای رسیدن به یک کشور مطلوب دارا هستیم.

فرمانده سازمان بسیج کشور در ادامه بیان کرد: بیانیه گام دوم این مطالبه را از ما دارد که به همه توانایی های خود توجه داشته باشیم و از تمام ظرفیت های خود بهره ببریم.

وی در پایان ابراز داشت: استان فارس یک ایران خلاصه شده است و همه استعداد ها، باور ها و همبستگی ها در این استان وجود دارد، بسیج باید در این دوره جدید هم راستا با منویات مقام معظم رهبری در ادامه مسیر انقلاب اسلامی بیش از گذشته به سازمان یافتگی توجه کند و به بررسی عالمانه بسترها و تعیین مسائل و ارائه روش های حل مسئله بپردازند و با استفاده از عنصر زمان توانایی ها را پای کار بیاورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: