سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع فعالان فضای مجازی استان فارس:
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: ملت ایران تاکنون به اندازه به میدان آمده و به دشمن نشان داده که همیشه در صحنه است و قطعا این مسیر را استمرار خواهد بخشید.
سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع فعالان فضای مجازی استان فارس گفت:  در مسائل عملی هنگامی می خواهند مسئله ای را مورد بررسی قرار دهند به پیشینه آن مسئله نیز توجه می کنند، سوال این است که چه پیشینه ای در موضوع دنیایی که به مصاف ملت ایران آمده وجود دارد؟

 وی با طزح این پرسش که چرا غرب این همه توانایی را برای نظام مقدس اسلامی به کار آورده است، افزود: پیشینه این مطلب این است که هنگامی غرب با جهان اسلام آشنا شد همه توانایی خود را برای سلطه به جهان اسلام به کار گرفته است.

 سردار سلیمانی اضافه کرد: در دوران معاصر و در یک صد سال اخیر روش غرب علیه جهان اسلام تغییر کرده است، استعمار نو و تدوام آن روشی است که غرب در پیش گرفته است، البته پیروزی انقلاب اسلامی آغازی بود بر پایان تجاوزات.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه غرب پس از رنسانس از دانش استفاده کرده و با استفاده از تکنولوژی روز و رشد فناوری اطلاعات به شدت سرمایه گذاری کرده تا بتواند از فناوری های ارتباطات در جهت مواجه با این شکستی که برای جبهه غرب به وجود آمده نهایت استفاده را بکند تصریح کرد: غرب دروغ های بزرگی می گوید برای اینکه مسئولان و مردم ایران را دچار خطای محاسباتی کند، نقش افرادی که در فضای مجازی به ویژه در بسیج فعالیت می کنند در این بخش نمایان می شود و تکلیف آفرین است.


سردار سلیمانی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده صحیح از فضای مجازی گفت: تلاش در جهت تحقق اهداف و پیگیری راهبرد ها در موضوع فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد که البته ما نیز آن را دنبال می کنیم.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور وضعیت سپاه استان فارس در فضای مجازی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم که این وضعیت اعتلا پیدا کند، این عرصه به شدت مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی در قسمت دیگری از سخنانش اظهار داشت: آمریکایی ها در حال پرتاب ماهواره ای هستند که اینترنت مجانی در اختیار مردم قرار دهند که کشور ما نیز در متن این هدف قرار دارد. دل دشمن برای ما نسوخته است که هزینه هنگفتی را برای مردم ما انجام دهد. دشمنان با توجه به اینکه مردم ایران بارها دست رد به سینه آنان زده می خواهند، برنامه هایی را برای خلل در پیوند مستحکم مردم با نظام ایجاد کنند.

سردار سلیماین در پایان افزود: ملت ایران تاکنون به اندازه به میدان آمده و به دشمن نشان داده که همیشه در صحنه است و قطعا این مسیر را استمرار خواهد بخشید.



نام:
ایمیل:
* نظر: