آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
جشن عید غدیر خم با شکوه خاصی در فیروزآباد برگزار شد
مراسم جشن عید غدیر خم، روز امامت و ولایت،عصر روز سه شنبه به همت سپاه شهرستان فیروزآباد و با حضور دوستداران و محبان اهل بیت (ع) در بوستان ولی عصر (عج) برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان فیروزآباد در این جشن باشکوه ضمن تبریک این روز با سعادت، عید سعید غدیر خم را یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین اعیاد مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: امروز ما جمع شده ایم تا با امام و مقتدایمان امام  علی (ع) بیعت کنیم.امروز روز امامت و ولایت است، روز ولایت آقا علی ابن ابیطالب(ع) و همه آنهایی که دل در گرو اهل بیت دارند و می خواهند مسیر ولایت را ادامه دهند باید شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند برسر زبانشان باشد.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان فیروزآباد در جشن عید غدیر اشاره کرد و گفت: باید احسنت گفت به مردم ولایت مدار شهرستان فیروزآباد که در عرفه به خودشناسی رسیدند و شیطان و نفس اماره درونشان را سر بریدند و توانستند در مسیر امامت و ولایت قرار بگیرند و معنای واقعی آیات قرآن را آموختند.

رضایی ولایت مداری را یکی از پیام های ارزشی خطبه غدیریه و قرآن بعد از توحید و نبوت عنوان کرد و گفت: امیرالمومنین امام علی (ع) در نهج البلاغه  فرموده اند اگر میخواهیم راه را گم نکنیم و دچار انحراف نشویم باید مسیر ولایت را در پیش بگیریم مسیری که دشمنان اسلام بخصوص یهود خوب آن را شناختند و علیه این شاخص در حال توطئه چینی هستند.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: امروز دشمن تمام سرمایه و تکنولوژی خود را در صدد گرفتن ولایت از ما بکار برده است و لذا باید حواسمان باشد مسیرمان، مسیر امامت و ولایت و گوشمان باید به زبان مقام معظم رهبری باشد زیرا امام(ره) فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است و اعتقاد داریم در غیبت امام زمان(عج) باید به ولایت فقیه رجوع کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

در این مراسم،اهدا جوایز به قید قرعه، برگزاری مسابقه حضوری، شعرخوانی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و اجرای قطعات دلنشین فضای بسیار شادی برای حاضران در این مراسم فراهم ساخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: