پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْن

اطـــــلاعیه شماره 2 اربعین

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ ، وَعَلٰى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ ، وَعَلىٰ اَوْلادِ الْحُسَيْنِ ، وَعَلىٰ اَصْحٰابِ الْحُسَيْن

یارَبَّ الحُسَینِ ، بِحَقِّ الحُسَینِ ، اشفِ صَدرَالحُسَینِ ، بظُهورِالحُجَّة


* توجه :

در ابتدا خواهشمنداست نسبت به صدورگذرنامهاقدام و درصورت داشتن گذرنامهتاریخ اعتبارگذرنامه را بررسی نمایید*حداقل شش ماه پس از اربعین اعتبار داشته باشد*

* با توجه به لغو روادید کلیه متقاضیان می بایست جهت مجوز خروج از کشور،پس از ثبت نام در سایت بسیج پزشکی و انتخاب جهت اعزام(توجه شود:جهت جلوگیری از هزینه مازاد، پس از اعلام انتخاب شما از طرف کمیته اربعین در سایت سماح ثبت نام نمایید)درسامانه سماح ثبت نامنمایند.(https://samah.haj.ir)

*شرایط سهمیه و افراد اعزامی بر اساس شاخص های مورد نیاز و با توجه به نوع مأموریت و شرایط محل مأموریت تعیین و انتخاب می گردند.

*به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند ثبت نام قطعی افراد، پس از بررسی و تصویب درکمیته اربعین وتحویل گذرنامه به ستاد ثبت نام صورت می گیرد.

*تنها از افراد واجد شرایط، ثبت نام قطعی صورت می پذیرد و در صورت تقاضای مازاد بر نیاز، حق گزینش و انتخاب افراد با ستاد ثبت نام کمیته اربعین خواهد بود.

*تنها مرجع رسمی ثبت نام و اعزام تیم های بهداشتی- درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مراسم اربعین حسینی 1400، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان می باشد.لذا این سازمان در قبال هرگونه ثبت نام و اعزام متفرقه در مراکز درمانی و گروه های مختلف جهادی فاقد مسئولیت می باشد.

لطفأ پس از تکمیل فرم،کد رهگیری را یادداشت وقبل از ارسال، پرینت فرمرابگیرید.

*توجه:ثبت نام اولیهجهت شناسایی متقاضیان می باشدوبه منزله ثبت نامقطعی نمی باشد.

*پس از اعلام پذیرش قطعی به شما،ثبت نام نهایی و تحویل مدارک همکاران محترم شاغل، بامعرفی نامه ازکانون بسیج جامعه پزشکیمحل خدمت صورت می پذیرد.

* سایر همکاران به کانون مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند)

**ارائه مدرک تخصص اعلامی(نوع همکاری) در فرم ثبت نام، الزامی و از پذیرش همکارانی که تخصص ثبت شده در فرم با رشته تحصیلی یا گواهی آموزشی مغایرت داشته باشد،ممانعتبه عمل می آید.

ستاد مراسم اربعین حسینی 1400

سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس



"جهت شروع فرآیند ثبت نام برروی لینک زیر کلیک نمایید"






























































نام:
ایمیل:
* نظر: