کد خبر: ۱۲۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) شیراز خبر داد:فراخوان و حفظ انسجام گردان های بیت المقدس انجام شد
سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز بیان نمود:پیرو اجرای برنامه های آمادگی رزم گردان های بیت المقدس برنامه یک روزه گردان های 791و792بیت المقدس سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز با اجرای برنامه های از پیش طراحی شده با موفقیت انجام شد.
وی گفت:این برنامه دومین فراخوان گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز  در راستای  حفظ انسجام و بالا بردن توان بسیجیان گردان بوده که مرحله اول در سالن ورزشی صالحین حوزه امام رضا(ع) و مرحله دوم در مرکز آموزش امام علی(ع) باجگاه شیراز برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص)افزود: در مرحله اول فراخوان بسیجیان توجیهات لازم را آموختند و مرحله دوم فراخوان بسیجیان با برنامه های میدانی شامل  میدان تیر کلاش،ارپی جی،تیربار و کلت را آموزش و شلیک نمودنند.
وی گفت:  امروز یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی در جهان بسیج مردمی است که با خلوص نیت و قصد رضای الهی به نظام و اسلام خدمت می کنند و هرجائی که حضور لازم باشد جزء اولین نیروهای حاضر در صحنه می باشند.

سرهنگ بنائی خیرآبادی گفت: اگر مستکبران و دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی جرات تعرض به میهن اسلامی را ندارند بدلیل وجود قدرت و سلاح ایمان ، توکل و باور های قوی اسلامی رزمندگان و نیروی مخلص بسیج است که همیشه آماده لبیک گویی به فرمان رهبر و مقتدای خود هستند.
در این رزمایش بسیجیان در عملیات های جداگانه به اجرای تاکتیک های تاخت شبانه ،کمین وضد کمین ،هلیبورد ، دفاع از کوی و برزن و دیگر عملیات های اجرایی پیش بینی شده  متناسب با منطقه و توان نیروهای بسیجی پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: