پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۴:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم
سرگرد پاسدار محسن صادقی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، از مشارکت 45 نفر از دانشجویان بسیجی در اردوی جهادی از بیست و سوم لغایت 29 شهریور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاههای جهرم، به همت دفتر سبیج دانشجویی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در روستای رشید آباد بخش مرکزی از بیست و سوم لغایت بیست و نهم شهریور ماه در حال برگزاریست.
 
سرگرد پاسدار محسن صادقی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، با اعلام این خبر اظهار داشت: این اردوی جهادی با مشارکت 45 نفر از دانشجویان بسیجی در قالب دو گروه جهادی کمیل (پسران) و دختران آفتاب در عرصه های عمرانی، سلامت و فرهنگی ورزشی به مدت یک هفته از بیست و سوم شهریور در حال برگزاری است.
 
وی ضمن ابراز رضایت مردم و استقبال ایشان از اردوهای جهادی، این امر را باعث دلگرمی و زنده نمودن روح امید در بین خانواده های کمتر برخوردار عنوان نمود.
 
سرگرد پاسدار محسن صادقی با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای جهادی در بین عموم مردم، اظهار داشت: تعمیر  و رنگ آمیزی مدرسه و مسجد روستا، برگزاری کلاسهای مشاوره جهت کودکان و والدین آنها، برگزاری کلاسهای آموزشی و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های این اردوی جهادی می باشد که در حال اجراست.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: