گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
حجت الاسلام موسوی انور:
حجت الاسلام موسوری انور امام جمعه محترم شهرستان سپیدان گفت: اگر ما توانستیم در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی و دفاع کنیم چیزی نبود جزء الگو گیری از ایستادگی روز عاشورا و لا غیر.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز یکشنبه مورخ 98/06/31 و در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم معنوی زیارت عاشورا با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تأمین، جمع کثیری از بسیجیان و مسئولین ادارات در حسینیه شهدای ناحیه برگزار شد.

سخنران ویژه مراسم امروز، حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه محترم و فرهیخته شهرستان بود که ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جریان هایی در خارج و داخل کشور در حال وقوع است و تحلیل های فراوانی صورت می گیرد که در این بین با مقایسه ای از نهضت حضرت سید الشهدا علیه السلام و و تحولات منطقه جمله زیبای «کل یوم عاشورا کل ارض کربلا» خود یک استراتژیک و یک راهبرد برای جبهه حق است.

امام جمعه سپیدان گفت: اگر ما توانستیم در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی و دفاع کنیم چیزی نبود جزء الگو گیری از ایستادگی روز عاشورا و لا غیر و این جمله «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» جمله بزرگی است و امروز میتواند دنیا را تکان دهد، عاشورا نقش بسیار مهمی در جریان های انقلابی و ظلم ستیز ایفا کرده است و باید کاری کرد که کربلا بلاد همه مسلمین شود.

حجت الاسلام موسوی انور با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس بیان داشت: درست است که جنگ خساراتی را به کشور وارد کرد اما از سویی فوایدی داشت و توانست به مردم ایران خدمت کند اما با نگاهی به دستاوردهای دفاع مقدس امروز آرمان ها و ارزش هایی را که حس می کنیم احساس تکلیفی است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به آن عمل کردند، امنیتی مثال زدنی که در کشور وجود دارد مرهون از خودگذشتگی های رزمندگانی است که از جان و مال و زن و فرزند خود برای دفاع همه جانبه از کشور گذشتند.

وی افزود: قدرت و ظرفیت زایندگی مقاوم مردم ایران که در دیگر کشورها نمود پیدا کرده است یکی دیگر از دستاوردهای روشن دفاع مقدس می باشد و امروز اجماع نیروهای مقاومت که کلید و رمز و راز سعادت خودشان را در مقاومت و مقابله با استکبار میدانند الگو برداری از دفاع مقدس است.

امام جمعه سپیدان گفت: امروز آنچه که در رسانه ها، تحلیل گران و سیاست مداران به آن می پردازند دو مسئله پیشروی های جبهه مقاومت و موفقیت هایی است که در منطقه بدست آورده اند و دیگری نوع نگرش و نوع موضع گیری هایی است که در جبهه مقابل استکبار و مرتجعین آنان وجود دارد.

حجت الاسلام موسوی انور اظهار داشت: در هفته های گذشته اشاره ای هم به دست آوردهای بزرگی که جبهه مقاومت با محوریت و رهبری جمهوری اسلامی بدست آورد داشتم و اخیرا هم این قضیه آرامکو در عربستان اقدام بزرگی بود که صورت گرفت اما چیزی فوق تصور تمام تحلیل گران نظامی و سیاسی دنیا و فکر هم نمی کردند در مقابل تجهیزات مدرن نظامی چنین اتفاقی روی دهد و با وجود بیشترین تجهیزاتی که آمریکایی ها بواسطه دولت های مختلف در منطقه مستقر کرده اند از دید نظامی اگر بخواهیم این قضیه را تحلیل کنیم به جزء شرمندگی برای جبهه استکبار و اعراب مرتجع چیز دیگری نمانده است.

حجت الاسلام موسوی انور گفت: همه کارشناسان و مستشاران آمریکایی در جای جای عربستان مستقر هستند و تمام تلاش شان را گذاشته بودند که از همین پالایشگاه آرامکو محافظت شود و بعد هم فکر نمی کردند که روزی انصار الله یمن که گروهی است و در مقایسه با جمهوری اسلامی از حیث توان نظامی، ارتباطی و راداری قابل مقایسه نیست با تعدادی پهباد چنین کاری بتوانند انجتم دهند که آبرو و حیثیت شان در دنیا هم رفت.

امام جمعه سپیدان تاکید کرد: وقتی انصارالله در یمن به عنوان یک گروه که جمهوری اسلامی گوشه چشم کوچکی به آن دارد این گونه این ها را مضمحل میکند چگونه می توانند با قدرت اصلی مقابله کنند گزینه های نظامی آنان فقط به عنوان یک تهدیدی است که یک عده بزدل را در داخل بترسانند و خودشان هم میدانند که توان روبرو شدن با ایران را ندارند.

نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان سپیدان گفت: روزی می گفتند کاری می کنیم که جمهوری اسلامی نتواند نفت خود را بفروشد، در واقع جمهوری اسلامی اصلا تمایلی ندارد در منطقه درگیری بوجود آید اگر جمهوری اسلامی بخواهد ورود پیدا کند یقینا پالایشگاهی از عربستان نمی ماند که در حمله پهپادی به آرامکو ۵۰ درصد این پالایشگاه از بین رفته است و بیش از چند ماه طول می کشد که بخواهد این ها را درست کند این کار یک گروه کوچکی است که عظمت جمهوری اسلامی و عظمت جبهه مقاومت در دنیا را نشان میدهد.

ایشان اظهار داشت: شما اگر می توانید و اگر راست می گویید در مقابل همین گروه ها خودتان را نشان دهید حزب الله اش بود که چهارمین ارتش دنیا را زمین گیر کرد و این انصارالله بود که شاخ اعراب را شکست که هنوز مسئولین و پادشاه عربستان نطق نکشیده اند و گفته اند جامعه جهانی به دادشان برسد؟ ترامپ هم در اولین جمله ای که گفت اگر ما بخواهیم به داد شما برسیم خرج دارد از قبلش هم رئیس انصارالله گفته بود ما پستان شتر را می زنیم حواستان جمع باشد یعنی در دهان آمریکاست می زنیمش و زدنش خب این ها عزت است.

موسوی انور گفت: اما یک نکته ای می خواهم به شما بگویم این عزت روز به روز دارد بیشتر می شود وعده خدای متعال است اما دشمن در جبهه بیرونی موفق نخواهد بود اما عده ای در داخل به این توجیه روی آوردند که ما می خواهیم این مسائل را جمع کنیم و باید یک مذاکره ای صورت بگیرد حضرت آقا هم در همین جلسه اخیر درس خارج شان فرمودند مذاکره مطلقا ممنوع چه در نیویورک چه در جای دیگر چه رئیس جمهور چه هر شخص دیگر اما یک جریان نفاق در داخل است و ما ضربه را از آن جا می خوریم.

امام جمعه سپیدان تاکید کرد: مذاکره با آمریکا چه بابی را باز کرده است در جمهوری اسلامی چه دردی را دوا کرده کدام یک از مشکلات جمهوری اسلامی را حل کرده است چرا عده ای مجددا ساز مذاکره را میزنند؟ اینها دنبال این نیستند که جمهوری اسلامی را نجات دهند بلکه دنبال اینند که جمهوری اسلامی را بزنند.

حجت الاسلام موسوی انور گفت: مذاکره یعنی چه؟ مذاکره رسمی که شما پای آن را امضاء کرده اید پای آن نایستادند بعد از نقض، مذاکره مجدد را مطرح کردند و گفتند که ما ۱۵ میلیارد دلار به شما می دهیم بعد گفتند نه اصلا شما نفت تان را به خودمان دهید ما غذا و دارو به شما می دهیم مگر ما کشورهای آفریقایی هستیم ما اگر بنا شود نفت مان به فروش نرود نمی گذاریم هیچ احد الناسی در خلیج فارس نفت بفروشد این را همه مسئولین ما اعلام کرده اند و تعارف هم نداریم ما عزت ایرانی را نمی فروشیم شما می خواهید عزت ایرانی را بفروشید ولی هیهات شعار امام حسین است هیهات من الذله لذا عزیزان هوشیار باشید شرایط بسیار حساس و بسیار مهم است، حضور مردم بسیار تاثیر گذار می باشد.

وی بیان داشت: در عرصه های بین المللی امروز می بینید دست برتر جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را اما نگاه کنید جریان هایی که در داخل به عنوان جریان های نفاق فعالیت می کنند به عنوان نمونه دختری که در ایام عاشورا خودسوزی کرد که به اعتراف پدرش این دختر مشکل روانی داشته اما چقدر شرم آور است مسئولی که پیراهن عثمان درست میکند و در مقابل جمهوری اسلامی می ایستند و دستاوردها را توسط گروهای فاسد  و سلبریتی های سگ باز زیر سوال میبرند.

امام جمعه سپیدان تصریح کرد: اگر این سلبریتی ها هادی جامعه بودند زندگی شان پر از فساد نبود، چند بار ازدواج نمی کردند و طلاق میداند اینها کانون خانواده را متلاشی کرده اند، کسانی که با سگ عکس می گیرند و در فضای مجازی پخش می کنند. چه کسی گفته اینها برای کشور تعیین و تکلیف کنند، صدا و سیما و امکانات بیت المال در اختیار دارند و بعد باید در مقابل امام حسین قلم فرسایی کنند، رئیس صدا و سیما باید پاسخگو باشد.

در پایان امام جمعه سپیدان گفت: مبارزه ای که قوه قضائیه شروع کرده مگر مورد تایید دوست و دشمن نیست مگر همه نمی گویند خدا بیامرزد پدر این رئیس قوه قضائیه که آمد و ذره ای امید را در دل مردم زنده کرد جریانی را که علیه این ها راه افتاده اند همین جریانی است که در خودسوزی دختر آبی جنجال به راه انداختند که اول هم می خواستند به قوه قضائیه حمله کنند بعد هم نامه های سرگشاده می نویسند که چرا شما سیاسی برخورد می کنید کدام سیاسی، دزدها دور و برتان را گرفته اند و رحم هم نمی کنند و گفته بودند حالا که جمهوری اسلامی کارش تمام است هر کس جمع کند و ببرد آن طرف آب، این ها در جلسات خصوصی شان گفته اند بنده همین طور نمی گویم بعد دیدند نه، جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست جمهوری اسلامی حالا که پا روی دم این ها گذاشته صدایشان در آمده و می گویند واویلا چرا سیاسی برخورد می کنید.

انتهای پیام/ با تشکر از آقای گلناری روابط عمومی دفتر نهاد امامت جمعه شهرستان سپیدان
نام:
ایمیل:
* نظر: