گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد؛
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سپیدان گفت: تیم‌ تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در قالب طرح «شهید رهنمون»، به منطقه محروم و روستایی دره همبیانه سپیدان اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، صبح امروز یکشنبه مورخ 98/06/31 و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نخستین تیم تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی سپیدان با همکاری شبکه بهداشت و درمان سپیدان، حوزه محمد رسول الله کمهر، بسیج کارمندان و بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم و روستایی دره همبیانه از توابع دهستان کمهر اعزام شدند.

احمد مجیدی مسئول بسیج کارمندان سپاه سپیدان به تنویر گفت: یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است و ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم روستایی و اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به این مناطق صورت می‌گیرد.

مجیدی گفت: مردم روستاهای دور افتاده شهرستان در طول هفته دفاع مقدس و به تناوب از خدمات بسیج جامعه پزشکی برخوردار خواهند شد.

لازم بذکر است در نخستین مرحله از طرح شهید رهنمون در روستای دره همبیانه تعداد 120نفر ویزیت شدند، تست فشار خون 20 نفر، مشاوره 25 نفر، آموزش بهداشت 43 نفر، تزریقات 10 نفر و توزیع داروی رایگان صورت گرفت.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: