کد خبر: ۱۲۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: عزت و سربلندی امروز کشور در تاریخ انقلاب بی نظیر بوده است

حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز در آئین بازگشائی مدارس در دبیرستان جوادالائمه(ع)شهرک گلستان ضمن تبریک بازگشائی مدارس و گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان نمود: دانش آموز برای این که مایه افتخار برای خانواده ها  و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند باید خوب درس خواندن در اولویت اول برنامه هایشان قرار گیرد.
وی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بیان خاطراتی برای دانش آموزان افزود:امروز اگر در امنیت کامل قرار داریم به برکت خون جوانانی است که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند وجان خویش را تقدیم  نمودنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیرازخطاب به دانش آموزان ،معلمان و برخی از والدین دانش آموزان حاضر که جهت بدرقه فرزندانشان در اول مهرماه آمده بودند خاطر نشان نمود: امروز در یک جهاد همه جانبه قرار گرفته ایم و این مایه افتخار است که به قدرت جوانانی که مدت ها پیش همانند شما دانش آموزان سر کلاس حاضر می شدند به تکنولوژی رسیده ایم که دشمن جرات یک نگاه چپ نیز به ما ندارد.
وی تصریح داشت: اگر امروز در امنیت قرار داریم که در منطقه خاورمیانه و جهان بی نظیر است نتیجه مقاومت و ایستادگی است که ملت ایران در مقابل همه تحریم ها جلو دشمنان عقب نشینی ننمودنند.
وی در پایان اشاره کرد: وظیفه دانش آموزان عزیز که چشم و چراغ آینده نظام هستند خوب درس خواندن و تحصیل جهت رسیدن به مراتب عالی است که آینده کشور به آن نیازمند است.
نام:
ایمیل:
* نظر: