کد خبر: ۱۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز خبر داد:مستند بازسازی شبیه افسانه ها با محوریت زندگی شهیدان محب رونمائی می شود.


سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی خیرآبادی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان نمود: با همکاری گروه مستند روایت فتح و و مجموعه های حفظ آثار و حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز مستند زندگی شهیدان محب از شهرستان فسا نمایش داده خواهد شد.

وی افزود: مستند بازسازی حقیقتی شبیه افسانه ها ها  روز پنج شنبه 4مهرماه همزمان با ایام الله دفاه مقدس در سالن سینمائی هنر واقع در مجتمع خلیج فارس ساعت17:00به روی پرده خواهد رفت.
سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی تاکید کرد:این اثر بازسازی شده به تهیه کنندگی سیاوش نقیبی نژاد و کارگردانی سید علی غمخولار از مستند سازان فعال کشور و صدا و سیمای مرکز فارس بوده که با تلاش چندین ساله آماده شده و ان شاءالله قرار است بعد از این نمایش در شبکه های مختلف استانی و کشور به روی آنتن صدا و سیما برود..
وی افزد:در این مستند از پیشکسوتان سینما و دفاع مقدس استفاده شده و قرار است در برنامه روز پنج شنبه از بازیگر متعهد  کشور برادر مهدی فقیه قدردانی به عمل آید.
وی در پایان با توجه به این که بازدی برای عموم آزاد و رایگان می باشد از عموم مردم سومین حرم اهل بیت(ع)خصوصا خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و رزمندگان جهت  تماشای مستند حقیقتی شبیه افسانه ها  دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: