جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۰:۱۱
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
محفل انس با قرآن کریم باحضور؛
حجت الاسلام اکبری درادامه افزود:وعده حقیقی قرآن این است که مومنین جانشین خداوند درزمین می شوند.ترس ازدشمنان وتسلیم دربرابر آنان دور از سیره قرآنی است.
به گزارش تنویر،مراسم محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام جعفر صادق (ع)شهر قیر با حضور دونفر از قاریان برتر کشوری برگزار شد.
دراین مراسم قاریان ارجمند علیرضا رحمانی وسید طه حسینی که از قاریان مطرح کشوری می باشند ودرحضور مقام معظم رهبری نیز قرائت داشته اندبا نوای دلنشین خودمحفل را نورانی کردند.
2نفر از قاریان برترکشوری
درابتدای مراسم نیز حجت الاسلام اکبری،امام جمعه محترم شهرستان قیروکارزین،برخی برکات قرآن را برشمرد وابراز داشت:هدف از برگزاری جلسات قرآن بایست مشخص باشد فقط تلاوت قرآن با صدای خوش نباید مدنظر باشد بلکه می بایست برفهم وعمل به این کتاب آسمانی تاکید شود.صوت حسن بدون عمل فایده ای ندارد.مشکلاتی که الان جامعه مادارد بخاطر فاصله گرفتن از آن معجزه الهی است می توان با عمل کردن به دستورات آن تمام گیر کارهایمان را بازکنیم.
اکبری درادامه افزود:وعده حقیقی قرآن این است که مومنین جانشین خداوند درزمین می شوند.ترس ازدشمنان وتسلیم دربرابر آنان دور از سیره قرآنی است.بدانید که همواره ماسفارش به دشمن ستیزی شده ایم دشمنی که با کید وحیله های خود بدنبال این است که فرهنگ ما راتهی از معارف قرآنی کند.
درپایان مراسم هدایایی نیز به فعالان قرآنی شهرستان قیروکارزین اهداءگردید.
2نفر از قاریان برترکشوری 
2نفر از قاریان برترکشوری 
2نفر از قاریان برترکشوری 
2نفر از قاریان برترکشوری 
2نفر از قاریان برترکشوری
نام:
ایمیل:
* نظر: