گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
با حضور سرهنگ جعفری؛
جلسه کمیته های برگزار کننده رزمایش الی بیت المقدس بسیج در سالن جلسات سپاه سپیدان برگزار گردید.
به گزارش روابط عممی سپاه سپیدان، با حضور کلیه کارکنان سپاه ناحیه،  آخرین هماهنگی های لازم جهت اجرای هرچه بهتر رزمایش الی بیت المقدس شهرستان سپیدان در سالن جلسات این ناحیه برگزار گردید.
 
در این جلسه سرهنگ احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه سپیدان به بیان شرح وظایف هریک از کمیته های رزمایش الی بیت المقدس شهرستان پرداخت و از نیروهای تحت امر خود خواست اهتمام ویژه ای جهت اجرای هرچه بهتر این رزمایش داشته باشند.
 
جعفری با بیان اینکه این رزمایش در روزهای چهارم و پنجم مهر ماه در منطقه عمومی پادگان شهید هاشم اعتمادی دالین به مدت 2 روز با حضور گردانهای بیت المقدس بسیج سپاه سپیدان طبق سین اجرایی و برنامه ها و اهد اف از پیش تعیین شده برگزار می گردد.

در این جلسه فرمانده سپاه سپیدان ضمن بیان موضوعات، تکلیف وظایف و ابلاغ آنها به کارگروه های تخصصی گفت: رزمایشی که در سال جاری برگزار خواهد شد گردان های  واکنش سریع بیت المقدس در دو رزمایش متفاوت پدافند غیر عامل و دفاع از کوی و برزن به اجرای برنامه می پردازند و آمادگی خود را در بروز حوادث به بوته آزمایش می گذارند.

سرهنگ جعفری در ادامه گفت: براساس تجارب و شواهد در طول تاریخ بشری و قرون حاضر مساله پدافند غیرعامل بسیار مهم است و جمهوری اسلامی ایران نیز به دلیل حساسیت ابعاد مختلف در طول تاریخ به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بارها مورد تهدید و حمله دشمنان خود قرار گرفته است که در این میان بحث پدافند غیرعامل مورد توجه در زمینه‌های مختلف قرار گرفته است.

لازم بذکر میباشد حدود چند هفته پیش فراخوانی گردان های بیت المقدس در همین منطقه با سطح بالا و کیفیتی به اجرا درآمد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: